در بازرسی از پژو ۲۵۸ کیلو مواد مخدر کشف شد

بامداد خبر:فرمانده انتظامی استان گفت: در بازرسی از سواری پژو در یکی از محله‌های شیراز، ۲۵۸ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک و حشیش کشف شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، سردار “رهام‌بخش حبیبی”  گفت : مأموران پلیس امنیت عمومی استان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند افرادی پس از بارگیری مقدار زیادی […]

بامداد خبر:فرمانده انتظامی استان گفت: در بازرسی از سواری پژو در یکی از محله‌های شیراز، ۲۵۸ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک و حشیش کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، سردار “رهام‌بخش حبیبی”  گفت : مأموران پلیس امنیت عمومی استان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند افرادی پس از بارگیری مقدار زیادی تریاک از استان‌های شرقی آن را به شیراز انتقال و در منزل خود در یکی از محلات این شهرستان دپو کرده‌اند که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند در بازرسی از یک سواری پژو که در پارکینگ آن منزل پارک بود ۲۰۱ کیلوگرم تریاک و ۵۷ کیلو و ۶۰۰ گرم حشیش (در مجموع ۲۵۸ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر) کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در این خصوص ۵ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از فعالیت سوداگران مرگ گزارش آن را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.