رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بازدید از اردوی جهادی سلامت محور عنوان کرد:

اجرای ۶۰ اردوی جهادی سلامت

بامداد خبر:اجرای ۶۰ اردوی جهادی سلامت محور از ابتدای سال تا کنون و برنامه ریزی برای اجرای بیش از ۴۰۰ اردوی جهادی تا پایان سال در سال گذشته ۴۰۰ اردوی جهادی سلامت و یک بیمارستان صحرایی برپا شده و خدمات سلامت محور با بهترین کیفیت و کمترین هزینه در نقاط محروم و کم برخوردار استان […]

بامداد خبر:اجرای ۶۰ اردوی جهادی سلامت محور از ابتدای سال تا کنون و برنامه ریزی برای اجرای بیش از ۴۰۰ اردوی جهادی تا پایان سال
در سال گذشته ۴۰۰ اردوی جهادی سلامت و یک بیمارستان صحرایی برپا شده و خدمات سلامت محور با بهترین کیفیت و کمترین هزینه در نقاط محروم و کم برخوردار استان فارس به ۲۱۰ هزار نفر از مردم این مناطق ارایه شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از محل برپایی اردوی جهادی سلامت واقع در درمانگاه شهید مطهری شیراز، بازدید کرد.
به گزارشپایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ، رئیس دانشگاه در بازدید از محل برپایی درمانگاه جهادی سلامت واقع در درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی شهید مطهری شیراز گفت: با تلاش مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس و درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی امام رضا(ع) و شهید مطهری از سال گذشته اردوهای جهادی تخصصی و فوق تخصصی برای افراد نیازمند آغاز شده و از نظر کمّی و کیفی تاثیر بسیار زیادی در ارایه خدمات سلامت داشته است.
دکتر «سید وحید حسینی» افزود: در سال گذشته ۴۰۰ اردوی جهادی سلامت و یک بیمارستان صحرایی برپا شده و خدمات سلامت محور با بهترین کیفیت و کمترین هزینه در نقاط محروم و کم برخوردار استان فارس به ۲۱۰ هزار نفر از مردم این مناطق ارایه شده است.
او اضافه کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا کنون نیز ۶۰ اردوی جهادی برگزار شده و برای برگزاری بیش از ۴۰۰ اردوی جهادی تا پایان امسال، برنامه ریزی شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین از پیگیری و برنامه ریزی برای برپایی دو بیمارستان صحرایی در سال ۱۴۰۲ برای خدمت رسانی به مردم استان تا پایان سال جاری خبر داد.
دکتر حسینی ادامه داد: برگزاری این گونه اردوهای جهادی علاوه بر ارایه خدمات سلامت به مردم نیازمند از این نظر قابل توجه و دارای اهمیت است که افراد حاضر در این برنامه های جهادی شامل کادر درمان و کارکنان به صورت جهادی و بدون هیچگونه چشمداشت مالی، اعتباری و اسمی، تنها برای رضای خداوند خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی را به بیماران و مراجعان ارایه می کنند.
او همچنین از همراهی و مشارکت سازمان ها و نهادهای مختلف استان مانند استانداری، فرمانداری، نیروهای نظامی و انتظامی، سازمان بسیج جامعه پزشکی، شهرداری و سایر سازمان های مشارکت کننده برای برپایی این برنامه های جهادی و ارایه خدمات با کیفیت سلامت به اقشار مختلف مردم در تمام نقاط استان تقدیر کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار امیدواری کرد برگزاری این اردوهای جهادی و طرح ارایه خدمات تخصصی و فوق تخصصی شامل برپایی بیمارستان، آزمایشگاه و رادیولوژی در سطح کشور نهادینه شود تا خیر و برکت آن به جامعه پزشکی و مردم عزیز کشور برسد.
این بازدید صبح امروز، چهارم خرداد ۱۴۰۲ با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مدیران درمانگاه های تخصصی امام رضا(ع) و شهید مطهری، برگزار شد.