در خانواده ی امداد، استعدادهای بی نظیری وجوددارد

بامداد خبر:رویداد معرفی فرصت های شغلی شرکت های دانش بنیان و فناور با طرح دستیار فناور همزمان با رویداد ملی ملاصدرا به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر؛نهاد مقدس کمیته امداد در عرصه خدمت رسانی به جامعه اسلامی با توجه به هدایت های مقام معظم رهبری و مطالبات نخبگان، از سنوات گذشته به سمت توانمندسازی […]

بامداد خبر:رویداد معرفی فرصت های شغلی شرکت های دانش بنیان و فناور با طرح دستیار فناور همزمان با رویداد ملی ملاصدرا
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر؛نهاد مقدس کمیته امداد در عرصه خدمت رسانی به جامعه اسلامی با توجه به هدایت های مقام معظم رهبری و مطالبات نخبگان، از سنوات گذشته به سمت توانمندسازی جامعه هدف خود در زمینه های مختلف گام برداشته است.
جامعه هدف ما تنها مددجویان و خانواده های امداد نبوده است.
پیش تر کمیته امداد به ۵ دهک پایین درآمدی جامعه می توانست در زمینه ایجاد اشتغال خدمت رسانی کند که از امسال و طبق مصوب شورای عالی،،  می تواند به ۷ دهک پایین درآمدی در این زمینه خدمت رسانی کرده و تسهیلات ارائه دهد.
کمیته امداد توانسته است ورود خوبی را به زمینه مشاغل دانش بنیان در حمایت از ایده های نوین داشته باشد.
ما بر این باوریم که در خانواده ی امداد، استعدادهای بی نظیری وجوددارد.
ممکن است که خانواده های معزز تحت حمایت این نهاد از لحاظ اقتصادی مشکل داشته باشند اما، با تلاش و همت توانستند به درجات بالایی برسند.یکی از همین عزیزان توانسته است ۳اختراع را به ثبت برساند.
رویداد دستیار فناور همزمان شده است با رویداد ملی ملاصدرا که این اتفاق را به فال نیک گرفته و تلاش می کنیم از تجربیات شرکت های دانش بنیان نهایت استفاده را ببریم.
بسیار خرسندیم که توانستیم در توسعه ی فرهنگ کار و تلاش و کارهای فناورانه، سهم و نقشی داشته باشیم.
امروز در این رویداد بیش از ۱۵۰ دانشجو شرکت کردند که از بنا به استعداد و علاقه ی خود به شرکت های دانش بنیان با  ۱۲۰ عنوان شغلی از طرف ۶۰ شرکت دانش بنیان جهت دوره ی کارورزی معرفی می شوند.