مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس:

آغاز به کار نمایشگاه کیف،کفش، چرم و ملزومات جهیزیه در شیراز

بامداد خبر:مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ملزومات جهیزیه و تدارکات ازدواج، هفتمین نمایشگاه لیزینگ و فروش اقساطی کالا به همراه دومین نمایشگاه کیف،کفش و چرم شیراز آغاز به کار کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، دکتر نهاوندی افزود: بیش از ۱۱۵ شرکت از استان های فارس، […]

بامداد خبر:مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ملزومات جهیزیه و تدارکات ازدواج، هفتمین نمایشگاه لیزینگ و فروش اقساطی کالا به همراه دومین نمایشگاه کیف،کفش و چرم شیراز آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، دکتر نهاوندی افزود: بیش از ۱۱۵ شرکت از استان های فارس، تهران،اصفهان،آذربایجان شرقی،خراسان رضوی،همدان، زنجان و استان اردبیل در این نمایشگاه حضور دارند.

او با بیان اینکه این عناوین نمایشگاهی در مساحتی افزون بر ۱۰ هزار متر مربع برپا شده است،گفت: حدود ۲۰ درصد مشارکت کنندگان بومی استان فارس و بقیه از استان های دیگر کشور تولیدات خود را به معرض دید عموم گذاشته اند.

دکتر نهاوندی ادامه داد: این نمایشگاه ها فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردها،ظرفیت ها و توانمندی های تولیدکنندگان فعال در این حوزه ها می باشد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس اضافه کرد: با توجه به عناوین؛ و حضور شرکت هایی با شرایط فروش اقساطی، این نمایشگاه فرصت خوبی برای بازدید و بهره مندی خانواده ها و خرید اقلام مختلف از سوی شهروندان است.

دکتر نهاوندی بیان کرد: علاقه مندان تا روز جمعه بیست و دوم اردیبهشت ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ می توانند از این نمایشگاه ها بازدید کنند.