بیش از ۱۲۰۰ مورد بازرسی در شهرستان کوار

بامداد خبر:مدیر جهاد کشاوری شهرستان کوار از ۱۲۰۰ مورد بازرسی و نظارت بر واحد های صنفی عرضه کننده کالاهای اساسی و کشاورزی در سطح شهرستان کوار از آغاز سال ۱۴۰۱ تا کنون خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، عبدالرسول جوکارگفت: از مجموع تمام بازرسی ها ۴۹ مورد تخلف صنفی احراز و ضمن […]

بامداد خبر:مدیر جهاد کشاوری شهرستان کوار از ۱۲۰۰ مورد بازرسی و نظارت بر واحد های صنفی عرضه کننده کالاهای اساسی و کشاورزی در سطح شهرستان کوار از آغاز سال ۱۴۰۱ تا کنون خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، عبدالرسول جوکارگفت: از مجموع تمام بازرسی ها ۴۹ مورد تخلف صنفی احراز و ضمن تشکیل پرونده تخلف به سازمان تعزیرات حکومتی استان فارس ارجاع گردیده است.
وی با بیان اینکه در این پایش ها کالاهای اساسی مورد رصد و ارزیابی بوده اند، اظهار کرد: عمده تخلفات ثبت شده شامل عدم نصب اتکت، عرضه خارج از شبکه، تقلب در فروش، گران فروشی و کم فروشی بوده است.
وی با بیان اینکه در راستای بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی موصوف در طرح نظارتی از فجر تا فطر با همکاری بازرسان بسیج اصناف، صنف کشاورزی و اتاق اصناف شهرستان پیگیری که خوشبختانه در ماه مبارک رمضان تخلفات صنفی به شکل قابل ملاحظه ای در شهرستان کاهش داشته است . جوکار اظهار نمود، مدیریت جهاد کشاورزی آماده دریافت و رسیدگی به شکایات مردمی در خصوص تخلفات احتمالی واحدهای صنفی شهرستان می باشد .