مدیر کل امداد فارس اعلام کرد

استقرار ۲۰۶۴ پایگاه جمع آوری فطریه در استان

بامداد خبر:به منظور جمع آوری زکات فطریه و کفاره در استان تعداد ۲۰۶۴ پایگاه در مصلی ها، مساجد و حسینیه‌ها آماده دریافت زکات فطریه و کفاره مومنان و روزه داران در استان فارس است که از این تعداد ۱۵۷۰ پایگاه ثابت، ۴۳۷ پایگاه در مراکز نیکوکاری و ۵۷ پایگاه سیار است. به گزارش پایگاه خبری […]

بامداد خبر:به منظور جمع آوری زکات فطریه و کفاره در استان تعداد ۲۰۶۴ پایگاه در مصلی ها، مساجد و حسینیه‌ها آماده دریافت زکات فطریه و کفاره مومنان و روزه داران در استان فارس است که از این تعداد ۱۵۷۰ پایگاه ثابت، ۴۳۷ پایگاه در مراکز نیکوکاری و ۵۷ پایگاه سیار است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، مرتضی موصلی، مدیر کل امداد فارس گفت: امسال ۲۰۶۴ پایگاه ثابت و سیار شورای زکات در سراسر استان فارس برای جمع‌آوری فطریه و کفاره در مصلی ها، مساجد و حسینیه‌ها و میادین منتهی به محل برپایی نماز روز عید فطر مستقر شده است که در این روز آماده خدمت رسانی هستند.
او در ادامه افزود: مردم استان می توانند علاوه بر مراجعه حضوری با استفاده از شیوه های نوین و الکترونیکی برای پرداخت غیرحضوری زکات فطره اقدام کنند.
موصلی اضافه کرد: مردم می توانند از طریق شماره گیری کد دستوری*۰۷۱ *۸۸۷۷ * ، شماره های کارت مجازی مختص هر اداره، اپلیکیشن های داخلی و کد QR جهت کمک به نیازمندان اقدام کنند.
مدیرکل امداد فارس یادآور شد: سال گذشته مردم نیکوکار استان بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال کفاره و زکوات پرداخت کردند. شایان ذکر است فطریه دریافتی در همان روز عید به دست نیازمندان خواهد رسید.