در لحظه تحویل سال ۱۴۰۲ صورت گرفت:

حضور شهردار، رییس و اعضا شورای شهر شیراز کنار آتش‌نشانان شیرازی

بامداد خبر: همزمان با لحظات آغازین سال نو  آتش‌نشانان شیرازی میزبان حضور دکتر محمد حسن اسدی شهردار شیراز، مهندس مهدی طاهری رییس شورای اسلامی شهر شیراز،  مهندس مسعود زارعی، عضو و ناظر شورای اسلامی شهر در سازمان آتشنشانی و سرکار خانم افسانه خواست خدایی ، عضو شورای اسلامی شهر شیراز بودند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی […]

بامداد خبر: همزمان با لحظات آغازین سال نو  آتش‌نشانان شیرازی میزبان حضور دکتر محمد حسن اسدی شهردار شیراز، مهندس مهدی طاهری رییس شورای اسلامی شهر شیراز،  مهندس مسعود زارعی، عضو و ناظر شورای اسلامی شهر در سازمان آتشنشانی و سرکار خانم افسانه خواست خدایی ، عضو شورای اسلامی شهر شیراز بودند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،رییس شورای شهر شیراز با حضور در ستاد فرماندهی آتش‌نشانی، و از طریق پیام بی‌سیمی فرا رسیدن سال نو را در لحظه تحویل سال به همه آتش‌نشانان حاضر در شیفت کاری ایستگاه‌های مختلف تبریک گفته و از زحمات و از خودگذشتگی های آنها در راه ایجاد امنیت و حفظ سلامت شهروندان تقدیر کرد.
مهندس طاهری در ادامه نیز از ایستگاه ۱۹ آتش‌نشانی شیراز بازدید کرد و لحظات اولیه شروع سال نو را کنار آتش‌نشانان این ایستگاه سپری کرد.
 شهردار شیراز و همراهان او  نیز با حضور و بازدید از  ایستگاه ۳ ماذون قشقایی شیراز   تحویل سال ۱۴۰۲ را به آتش‌نشانان غیور، ایثارگر و از خودگذشته تبریک گفت و تاکید کرد: مجموعه مدیریت شهری شیراز به خوبی ارزش و اهمیت جایگاه آتش‌نشانان در کلانشهر شیراز را درک می‌کند.
او ابراز امیدواری کرد سال پیش رو سالی سرشار از رویدادهای نیکو برای مردم شیراز و آتش‌نشانان این شهر باشد.