مهار آتش سوزی کارگاه چوب و ام دی اف توسط آتش نشانان شیرازی 

بامداد خبر:رپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: آتش‌سوزی گسترده در کارگاه چوب و ام دی اف خیابان بلوط شیراز با تلاش همه جانبه ۱۶ آتش نشان از ۴ ایستگاه آتش نشانی مهار شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر؛ هادی عیدی پور سرپرست این سازمان از مهار آتش سوزی گسترده سوله […]

بامداد خبر:رپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: آتش‌سوزی گسترده در کارگاه چوب و ام دی اف خیابان بلوط شیراز با تلاش همه جانبه ۱۶ آتش نشان از ۴ ایستگاه آتش نشانی مهار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر؛ هادی عیدی پور سرپرست این سازمان از مهار آتش سوزی گسترده سوله حدودا ۶۰۰ متری چوب و ام دی اف خبر داد و گفت: این آتش سوزی  گسترده با حضور به موقع آتش نشانان اطفا و مانع از گسترش آن گردید.
 او درباره جزییات این آتش سوزی گفت: این حادثه ساعت ۷:۱۹ صبح امروز ۳ فروردین ماه  در خیابان بلوط رخ داد که بلافاصله پس از تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز، آتش نشانان  ۴ایستگاه ۳،۱۷،۱۸ و ۱۹ به همراه ۴ خودروی عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.
وی خاطرنشان کرد: ۱۶ نفر از نیروهای عملیاتی آتش نشان با تلاش بی وقفه و با استفاده از تجهیزات و در یک عملیات حدود یک ساعته موفق شدند شعله های آتش را پیش از سرایت به اطراف، مهار و کاملا خاموش کنند.
یادآور می شود؛ خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و علت بروز این آتش سوزی از سوی کارشناسان علت یابی سازمان آتش نشانی شیراز در دست بررسی است.