سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز خبر داد

آتش‌سوزی گسترده در پشت بام فروشگاه پارس لند مهار شد

بامداد خبر: هادی عیدی پور از وقوع آتش سوزی در فروشگاه پارس لند خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر سرپرست سازمان آتش نشانی شیراز با اشاره به اینکه ساعت ۱۶:۲۲ دقیقه روز پنجشنبه ۱۸ اسفند ماه حادثه آتش سوزی در فروشگاه پارس لند واقع در خیابان حر چهار راه آریا به سامانه […]

بامداد خبر: هادی عیدی پور از وقوع آتش سوزی در فروشگاه پارس لند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر سرپرست سازمان آتش نشانی شیراز با اشاره به اینکه ساعت ۱۶:۲۲ دقیقه روز پنجشنبه ۱۸ اسفند ماه حادثه آتش سوزی در فروشگاه پارس لند واقع در خیابان حر چهار راه آریا به سامانه ۱۲۵ اعلام شد، عنوان کرد: آتش نشانان از ۵ ایستگاه عملیاتی به همراه خودرو های اطفایی،نجات و خودروی تنفسی و تجهیرات کامل به محل حادثه اعزام شدند.
عیدی پور گفت: پس از ارزیابی های انجام شده مشخص شد حریق مربوط به انباری با سازه فلزی مسقف و ۳۰۰ متر مربع در قسمت پشت بام بوده که این انباری حاوی وسایل همچون اسباب بازی ، مواد خوراکی و ظروف در داخل کارتن بوده است.
عیدی پور اظهار داشت: آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش نسبت به خارج کردن شهروندان حاضر در فروشگاه اقدام کردند و شایان ذکر است این حادثه مصدومیتی نداشته است.
سرپرست آتش نشانی شیراز گفت: آتش نشانان با حضور به موقع در محل حادثه،عملیات خود را آغاز کردند و موفق به خاموش کردن آتش شدند و همچنین از گسترش آتش به سایر بخش ها جلوگیری به عمل آمد.
عیدی پور بیان داشت علت حادثه در دست بررسی است.

آتش‌سوزی گسترده در ارتفاعات اطراف شیراز/ تلاش نیروهای مردمی و امدادی برای مهار آتش