پیام شهردار شیراز به‌مناسبت هفته نکوداشت سربازان گمنام امام زمان(عج)

بامداد خبر:شهردار کلانشهرشیراز در پیامی هفته سربازان گمنام را تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، محمدحسن اسدی شهردار کلانشهرشیراز در پیامی هفته سربازان گمنام را تبریک گفت.  متن پیام او به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم سربازان گمنام امام زمان موجب سربلندی مردم ایرانند. مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) تامین امنیت […]

بامداد خبر:شهردار کلانشهرشیراز در پیامی هفته سربازان گمنام را تبریک گفت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، محمدحسن اسدی شهردار کلانشهرشیراز در پیامی هفته سربازان گمنام را تبریک گفت.
 متن پیام او به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
سربازان گمنام امام زمان موجب سربلندی مردم ایرانند. مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)
تامین امنیت عمومی، حفاظت و حراست از کیان نظام اسلامی و پاسداری از ارزشهای ناب اسلامی و انقلابی بر عهده کسانی است که در اوج گمنامی بی ادعا و به عشق وطن تلاش و مجاهدتی خستگی ناپذیردارند.
 نیروهای خدوم وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه، پلیس اطلاعات و امنیت فراجا بعنوان سربازان گمنام امام عصر(عج) در مسیر امتداد امنیت پایدار و مثال زدنی با رصد توطئه های ریز و درشت دشمن و با توکل به خداوند بزرگ و تحت عنایات امام زمان(عج) و حمایتهای مقام معظم رهبری مدظله العالی اجازه کوچکترین اقدامی رابه دشمنان و معاندان و مخالفان نظام اسلامی نمی دهند و همواره دست برتری اطلاعاتی در منطقه و دنیا را دارند.
ضمن تبریک میلاد امام زمان و جشن بزرگ نیمه شعبان به عموم عزیزان تشکیلات اطلاعات و امنیت فارس، توفیقات روز افزون آنان را در برقراری امنیت باثبات در استان پهناور فارس و شهر شیراز ازدرگاه احدیت منان خواهانم.
محمد حسن اسدی