عزم جزم مدیریت شهری شیراز برای حمایت از مجموعه‌های دانش‌بنیان و فناور

بامداد خبر:رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز از عزم جزم مدیریت شهری برای حمایت از مجموعه‌های دانش‌بنیان و فناور گفت. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، علی‌اکبر سلطانی در رویداد ریورس پیچ رهش گفت: حل بسیاری از مسائل و موضوعات مختلف حوزه شهری می‌تواند به‌وسیله شرکت‌های دانش بنیان و فناور […]

بامداد خبر:رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز از عزم جزم مدیریت شهری برای حمایت از مجموعه‌های دانش‌بنیان و فناور گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، علی‌اکبر سلطانی در رویداد ریورس پیچ رهش گفت: حل بسیاری از مسائل و موضوعات مختلف حوزه شهری می‌تواند به‌وسیله شرکت‌های دانش بنیان و فناور مرتفع شود.
رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه شهرداری باید ورودی جدی و تاثیرگذار به حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور داشته باشد، به مسائل و موضوعاتی در زمینه حمل‌ونقل و ترافیک و پروژه‌های عمرانی شهر اشاره کرد که با حضور شرکت‌های دانش بنیان و فناور بسیاری از آن قابل رفع شدن است.
او از عزم جزم شورا و شهرداری شیراز برای حمایت از مجموعه‌های دانش‌بنیان و فناور گفت و بیان کرد: باید روزی برسد که در حوزه شهری به افتتاح کارخانه نوآوری برسیم، موضوعی که دور از دسترس نخواهد بود.