شهردار شیراز:

تقویت زیرساخت‌های گردشگری در کلان‌شهر شیراز؛ سومین حرم اهل‌بیت(ع) با مشارکت همه نهادها و دستگاه‌ها

بامداد خبر:شهردار شیراز با تصریح بر تقویت زیرساخت‌های گردشگری در این کلان‌شهر با مشارکت همه دستگاه‌ها و نهادها گفت: به این منظور گام‌های جدی برداشته‌شده که تحول را در این قطب گردشگری رقم خواهیم زد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، محمدحسن اسدی در رویداد ملی گردشگری، فناوری و آینده با بیان اینکه گردشگری […]

بامداد خبر:شهردار شیراز با تصریح بر تقویت زیرساخت‌های گردشگری در این کلان‌شهر با مشارکت همه دستگاه‌ها و نهادها گفت: به این منظور گام‌های جدی برداشته‌شده که تحول را در این قطب گردشگری رقم خواهیم زد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، محمدحسن اسدی در رویداد ملی گردشگری، فناوری و آینده با بیان اینکه گردشگری با فناوری به‌نوعی عجین شده است، بر توسعه فناوری ارتباطات بر صنعت گردشگری اشاره و اظهار کرد: برای این منظور و تبدیل صنعت گردشگری به یک صنعت مولد و درآمدزا باید با داده‌های مشخص و اصول مهندسی افق پیش رو را تعیین کنیم تا شاهد تحول در این حوزه باشیم.
این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز با تصریح بر تقویت زیرساخت‌های گردشگری در کلان‌شهر شیراز؛ سومین حرم اهل‌بیت(ع) به‌عنوان یکی از رویکردها با همکاری همه نهادها و دستگاه‌ها گفت: به این منظور گام‌های جدی برداشته‌شده که تحول را دراین قطب گردشگری رقم خواهیم زد.
ساماندهی و تقویت زیرساخت‌های گردشگری زائر-سلامت در شیراز به‌عنوان قطب زیارتی و پزشکی به‌عنوان فرصتی مغتنم با مشارکت همه دستگاه‌ها و نهادها بوده که شهردار کلان‌شهر شیراز بر آن تأکید کرد.
او تصریح کرد: باید از این ظرفیت‌ها برای افزایش مدت اقامت در شیراز و تقویت اقتصاد گردشگری و شهری نهایت بهره را برد.