مدیرکل امداد فارس اعلام کرد

۵۲ غرفه عرضه و فروش محصولات کارآفرینان استان برپا شد

بامداد خبر:نمایشگاه عرضه و فروش محصولات کارآفرینان استان فارس با برپایی ۵۲ غرفه در شیراز آغاز بکار کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس در حاشیه نمایشگاه عرضه و فروش محصولات کارآفرینان امداد گفت: رویکرد محوری کمیته امداد در عرصه خدمتگزاری به جامعه اسلامی، حسب […]

بامداد خبر:نمایشگاه عرضه و فروش محصولات کارآفرینان استان فارس با برپایی ۵۲ غرفه در شیراز آغاز بکار کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس در حاشیه نمایشگاه عرضه و فروش محصولات کارآفرینان امداد گفت: رویکرد محوری کمیته امداد در عرصه خدمتگزاری به جامعه اسلامی، حسب هدایت های مقام معظم رهبری و برنامه های دولت گرانقدر، بر بحث توانمند سازی جامعه هدف این نهاد مقدس استقرار یافته است.
او با اشاره به برپایی نمایشگاه مذکور به مناسبت دهه مبارک فجر، افزود: این نمایشگاه در راستای عرضه تولیدات مددجویان تحت حمایت به ویژه بانوان سرپرست خانوار و با همکاری سپاه فجر، سپاه ناحیه بقیه الله(عج) و بسیج سازندگی استان برپا شده است.
موصلی با اعلام اینکه همزمان با شیراز در ۶ شهرستان دیگر استان نیز نمایشگاه های مشابه برپا شده است، اضافه کرد: در شیراز و در ایام پر برکت دهه فجر، ۵۲ غرفه با اولویت بانوان سرپرست خانوار و با همکاری بیش از ۷۰ کارآفرین برگزار می شود.
مدیر کل امداد فارس ادامه داد: در ۱۰ ماهه امسال بیش از ۱۷ هزار فرصت شغلی و با ارائه تسهیلات یکهزار و ۳۴۰ میلیارد تومان در استان ایجاد شده است.
او با بیان اینکه استان فارس در راه اندازی اشتغال های خرد در کشور جزو استان های پیشتاز بوده است؛ گفت: در ۱۰ ماهه امسال بیش از ۱۰ هزار نفر با فراگیری آموزش های فنی و حرفه ای موفق به ایجاد شغل شدند.
موصلی در پایان خاطر نشان کرد: اعتباری که برای ایچاد ۲۰ هزار فرصت شغلی در استان اختصاص یافته است؛ یکهزار و ۵۵۰ میلیارد تومان بود که پیش بینی می شوذ این میزان اعتبار و شغل با همت کارآفرینان استان و همکاری بانکهای عامل تا اسفندماه به صورت ۱۰۰ درصدی جذب و اجرا شود.