به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) و دهه مبارک فجر انجام شد :

برگزاری جشن در دو محله در سطح شهرداری منطقه هفت  

بامداد خبر:در سالروز ولادت حضرت علی(علیه السلام) و پاسداشت روز پدر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در محله احمد آباد صغاد و بولوار اتحادمراسم جشن برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، با حضور سرکار خانم حسینی رئیس کمیته محرومیت زدایی و ناظر شورا در شهرداری منطقه هفت، اکبری شهردار […]

بامداد خبر:در سالروز ولادت حضرت علی(علیه السلام) و پاسداشت روز پدر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در محله احمد آباد صغاد و بولوار اتحادمراسم جشن برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، با حضور سرکار خانم حسینی رئیس کمیته محرومیت زدایی و ناظر شورا در شهرداری منطقه هفت، اکبری شهردار منطقه هفت، معاونین و مسوولان منطقه و یاوران شورا در محلات شهرداری منطقه هفت با همکاری شهرداری منطقه و یاوران شورا مراسم جشنی به همین مناسبت برگزار شد. اکبری شهردار منطقه هفت  در این مراسم ضمن تبریک ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر و دهه مبارک فجر افزود: در این روز باید یادی کنیم از شهدای انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس که برای این انقلاب و کشور عزیزمان جان خودشان پای نظام و حفظ مرزها گذاشتند و اکنون این امنیت به خاطر جانفشانی ها این عزیزان است و امیدوارم ما بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم شهروندان شیرازی خصوصا شهروندان ساکن در محدوده شهرداری منطقه هفت باشیم.
وی ادامه داد: در سال جاری سیاست شهرداری شیراز و شورای اسلامی شهر شیراز بر این بود که به محلات کم برخوردار توجه ویژه ای شود و پروژه های بیشتری در این محلات در نظر گرفته شود و خوشبختانه در محله احمدآباد احداث پارک و بهسازی و زیرسازی و آسفالت کوچه ها و معابر در دستور کار قرار گرفت و در اسفند ماه این پارک تقدیم شهروندان عزیز خواهد شد.
وی با بیان این مطلب که در سطح منطقه هفت پروژه های شاخص اعم از عمرانی، فرهنگی گردشگری و .. در حال احداث است، تصریح کرد: در محلات مجاور و شهرک فضای سبز و محله وزیر آباد نیز احداث زمین ورزشی و پارک محله ای در دستور کار قرار گرفته است و با یاری پروردگار نیازمندی ها و مشکلات محلات را که از طریق یاوران شورا در محلات بیان می شود بر اساس اولویت در جهت رفع مشکلات و نیازمندی ها اقدام خواهد شد.
اکبری ادامه داد: تعدادی پروژه در جهت محرومیت زدایی در سطح منطقه هفت در دست اقدام است که در بولوار اتحاد احداث بوستان یک هکتاری، خانه محله و ورزشگاه توپی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع در حال احداث است و تلاش خواهیم کرد در کمترین زمان ممکن در جهت احداث آن گام برداریم.
وی تصریح کرد: آسفالت و زیرسازی بولوار اتحاد، لوله گذاری کانال های روباز در این محله و بلوار اتحاد از جمله درخواست شهروندان ساکن در این محله بود که در پروژه محرومیت زدایی در دستور کار قرار گرفت و اقدامات مناقصه آن در حال انجام است و با حضور پیمانکار نسبت به آسفالت مسیر و لوله گذاری اقدام خواهد شد.
اکبری با بیان این مطلب که شهروندان ساکن در این محله بحث ایجاد شبکه فاضلاب را مطرح کردند، ادامه داد با پیگیری شهرداری و یاوران شورا در این محله خصوصا جناب آقای نوروزی اقدامات بسیار خوبی با بازدید نمایندگان مجلس و استاندار فارس انجام گرفت و دستورات لازم در این خصوص اتخاذ شد و مقرر گردید توسط شرکت آب و فاضلاب ظرف مدت ۲ سال شبکه آب و فاضلاب در بولوار اتحاد ایجاد شود.
حسینی رئیس کمیته محرومیت زدایی و ناظر شورا در شهرداری منطقه هفت نیز در این مراسم ضمن تبریک ولادت مولی الموحدین امیرالمومنین(ع) و روز پدر و فرا رسیدن دهه مبارک فجر افزود: ما با پیروی از امیرالمومنین(ع) افتخار می کنیم که شیعه آل علی هستیم با پیروی از حضرت علی (ع) چهل و چهار سال پیش مسیری در ایران پیش آمد و بزرگ مردان حرکتی در تاریخ رقم زدند و انقلاب بزرگ اسلامی ایران به پیروزی رسید.
وی ادامه داد: یاوران محلات در این منطقه از افرادی هستند که از زمان انقلاب پای کار بودند و در محلات خدمت میکردند و امروز برای رفع نیازمندی ها و مشکلات در محلات شهرداری را یاری می کنند و ما نیز به عنوان خدمتگزاران شما در شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز تلاش خواهیم کرد در جهت رفع نیازها و مشکلات گام های موثری برداریم.
گفتنی است در حاشیه این مراسم سالن کشتی و کاراته در محله و حسینیه احمدآباد صغاد که توسط خیرین احداث شده است افتتاح و به بهره برداری رسید و از تعدادی از فعالان عرصه فرهنگی در محلات نیز تقدیر به عمل آمد.