نشست خبری تشریح دستاوردهای چهل وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب در شهرستان زرقان:

افتتاح و کلنگزنی پروژه های فرهنگی عمرانی شهر زرقان به مناسبت دهه فجر انقلاب

بامداد خبر:احسان خازن فرماندارشهرستان زرقان و محمود صانعی شهردار زرقان  در نشست خبری تشریح دست آوردهای عمرانی فرهنگی شهرستان زرقان که به مناسبت چهل وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب برگزار شد در جمع خبرنگاران با تشریح عملکرد مجموعه های  خود ازافتتاح یا بهره برداری  ۳۵۰ میلیارد تومان پروژه به مناسبت دهه خبر داد. به گزارش پایگاه […]

بامداد خبر:احسان خازن فرماندارشهرستان زرقان و محمود صانعی شهردار زرقان  در نشست خبری تشریح دست آوردهای عمرانی فرهنگی شهرستان زرقان که به مناسبت چهل وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب برگزار شد در جمع خبرنگاران با تشریح عملکرد مجموعه های  خود ازافتتاح یا بهره برداری  ۳۵۰ میلیارد تومان پروژه به مناسبت دهه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، وی در این نشست از افتتاح بزرگترین کشتارگاه صنعتی دام سنگین جنوب کشور با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان و افتتاح بزرگترین واحد های تولید تخم مرغ صنعتی و مرغ تخمگذار جنوب کشور با ۱۰۰ میلیارد تومان خبر داد.

خازن  از کلنگ زنی مرکز همایش های زرقان با ۳۰ میلیارد تومان و سایر پروزههای حوزه برق ،بنیاد مسکن و دیگر  دستگاههای شهری و روستایی خبر داد.

وی گفت : با همت بسیج ناحیه زرقان طرح ۴۴ با ۱۴ برنامه شاخص و الگو در حوزه های فرهنگی عمرانی و ورزشی خبر داد.

فرماندارشهرستان زرقان  با ذکر این که ، یکی از مبانی توسعه محیط زیست است گفت: ما نسبت به حفظ پارک ملی بمو حساس هستیم و طرح پایش پارک بمو با ریز پرنده ها را پیشناد داده ابم.

محمود صانعی شهردار زرقان نیز در این نشست خبری و در تشریح گزارش دست آورد های شهرداری زرقان در سال گذشته گفت: موفق شدیم به اهم برنامه های سال گذشته جامه عمل بپوشانیم.  وی گفت : طرح شهرداری الکترونیک شهرداری زرقان در سال گذشته محقق شد و شهروندان زرقان بدون حضور فیزیکی می توانند موارد مربوطه را پی گیری و مشکلات را رفع کنند واز طریق این سامانه با شهرداری در ارتباط باشند.

وی در تشریح اهم برنامه های شهرداری زرقان  از انجام طرح روشنایی بلوار امام خمینی و نوسازی نور بلوار شهید بخشنده بعنوان ورودی شهر در تفاهم با اداره برق خبر داد و گفت این طرح در حال اجراست و در صورت اجرای تعهد شرکت برق ساماندهی آن تا پایان سال انجام خواهد شد.

وی گفت : در سال گذشته تکمیل و بهره برداری پروژه پمپ بنزین شهرداری بعنوان طرح مهم شهرداری زرقان انجام شد و خدمات دهی آن آغاز شده. وی از تکمیل پروژه پردیس سینمایی زرقان خبر داد وگفت: تا هفته اینده یا ابتدای سال آینده شروع بکار خواهد کرد .
شهردار زرقان در ادامه این برنامه گفت:در حوزه آب های سطحی مطالعات انجام و در سال آینده  این طرح شروع خواهد شد.

شهردار زرقان در تشریح برنامه های حوزه فرهنگی شهرداری زرقان گفت: برنامه حلوا ارده زرقان با دستاورد های پیش بینی شده برگزار شد وبرنامه یادواره شهدای گردان فجر با همکاری سپاه انجام و امسال هم با تامین بودجه برای یادواره شهدای محلات انجام و تا کنون ۱۱ دوره ان انجام شده است.

در ادامه خازن در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد مشکل آلودگی این شهرستان گفت:  وجود آلایندهها در هوای زرقان بیش از نیم قرن سابقه دارد واین مشکل یک مشکل چندلایه است اما ما آن را پذیرفته ایم و کارگروه محیط زیست و مقابله با الایندگی در زرقان ایجاد شد و اعلام شد که فقط شرکت های پاک امکان تاسیس در زرقان را خواهند داشت.چند شرکت شیمیایی نیز وجود دارد که به شکل کارشناسی و ملاحضات مربوط به سلامت مردم در حال پی گیریست.