کشف ۵۰ میلیارد لوازم صوتی قاچاق از کامیون

بامداد خبر:جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف انواع لوازم صوتی قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، سردار “یوسف ملک‌زاده” گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین برپایی تور ایست و بازرسی مقطعی […]

بامداد خبر:جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف انواع لوازم صوتی قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، سردار “یوسف ملک‌زاده” گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین برپایی تور ایست و بازرسی مقطعی به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی ادامه داد: ماموران موفق شدند در بازرسی از این کامیون یک هزار و ۲۲۳ دستگاه لوازم صوتی از نوع گیتار، آمپلی‌فایر و … خارجی قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف کنند.
جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در این راستا راننده به مرجع قضائی معرفی شد، افزود: ارزش این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
سردار “ملک‌زاده” تصریح کرد: کارکنان انتظامی این فرماندهی با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه فعالیت به آنان نخواهد داد.