ثبت ۷۵ مصدوم و ۵ اعزام از پیست اسکی سپیدان به مراکز درمانی

بامداد خبر:مسوول اورژانس ۱۱۵ سپیدان از ارائه خدمات پیش بیمارستانی به ۷۵ مصدوم در جاده های منتهی به پیست های اسکی سپیدان در روزهای پنج شنبه و جمعه هفته گذشته، خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،«رشید ماندنی» گفت: با استقرار یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در محدوده پیست های اسکی […]

بامداد خبر:مسوول اورژانس ۱۱۵ سپیدان از ارائه خدمات پیش بیمارستانی به ۷۵ مصدوم در جاده های منتهی به پیست های اسکی سپیدان در روزهای پنج شنبه و جمعه هفته گذشته، خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،«رشید ماندنی» گفت: با استقرار یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در محدوده پیست های اسکی شهرستان سپیدان در تعطیلات پایان هفته، خدمات پیش بیمارستانی به بیماران و مصدومان ارائه می شود.
او با اشاره به خدمت رسانی های انجام شده به گردشگران در روزهای پایانی هفته گذشته افزود: در روزهای ۲۲ و ۲۳ دی به ۷۵ مصدوم خدمات اورژانسی ارائه شده و ۵ مصدوم نیز به دلیل شدت صدمه و جراحت به بیمارستان امام حسین(ع) سپیدان اعزام شدند.
مسوول اورژانس ۱۱۵ سپیدان، تیوپ سواری را علت اصلی مصدوم شدن افراد عنوان کرد و گفت: با بارش برف و مساعد بودن شرایط اسکی، شاهد حضور علاقمندان زیادی در پیست‌ های اسکی شهرستان سپیدان هستیم و همیشه یکی از مشکلات در پیست‌های اسکی، استفاده از تیوپ به ویژه در مناطق حادثه‌ خیز است و بارها در این زمینه هشدارهای لازم به خانواده ‌ها و علاقمندان ارایه شده است، اما متاسفانه باز هم شاهد بروز اتفاقات ناگواری هستیم.