شهردار شیراز از حضور مردم در تشییع شهدای دوران دفاع مقدس تقدیر کرد

بامداد خبر:شهردار شیراز از حضور بابصیرت مردم سومین حرم اهل‌بیت(ع) در تشییع شهدای دوران دفاع مقدس تقدیر کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، شهردار شیراز از حضور بابصیرت مردم شیراز سومین حرم‌ اهل بیت(ع) در تشییع و وداع با پیکر پاک و مطهر ۱۰ شهید دوران دفاع مقدس در سالروز شهادت حضرت زهرا(س)‌تقدیر […]

بامداد خبر:شهردار شیراز از حضور بابصیرت مردم سومین حرم اهل‌بیت(ع) در تشییع شهدای دوران دفاع مقدس تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، شهردار شیراز از حضور بابصیرت مردم شیراز سومین حرم‌ اهل بیت(ع) در تشییع و وداع با پیکر پاک و مطهر ۱۰ شهید دوران دفاع مقدس در سالروز شهادت حضرت زهرا(س)‌تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی در آیین تشییع و وداع با ۱۰ شهید دوران دفاع مقدس در سالروز شهادت بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: مردم شهیدپرور شیراز با حضور پر شور در این مراسم بار دیگر بصیرت و ولایتمداری خود را به اثبات رسانیدند.

اسدی افزود: بصیرت، ولایت مداری و در صحنه بودن از شاخصه های بارز مردم شیراز است که با حضور معنا دار خود در تمامی عرصه های انقلاب اسلامی این مهم به اثبات رسیده است.

شهردار شیراز تصریح کرد: پیام حضور معنادار مردم در این مراسم این است که همچنان بر آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری ایستاده‌اند و راه شهیدان ادامه دارد.