جذب تسهیلات بند الف تبصره ۱8 در کوار

گسترش کشاورزیِ کوار با جذب تسهیلات بند الف

بامداد خبر:مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کوار از جذب تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه کشور در این شهرستان خبر داد و گفت: بالغ بر ۱۳۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات سال ۱۴۰۰ معادل ۹۵ درصد اعتبار مذکور جذب شده است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، عبدالرسول جوکار بیان کرد تسهیلات مذکور به […]

بامداد خبر:مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کوار از جذب تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه کشور در این شهرستان خبر داد و گفت: بالغ بر ۱۳۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات سال ۱۴۰۰ معادل ۹۵ درصد اعتبار مذکور جذب شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، عبدالرسول جوکار بیان کرد تسهیلات مذکور به منظور سرمایه گذاری در زیر بخش های صنایع تبدیلی، باغبانی، امور دام و آب و خاک شهرستان کوار مورد استفاده قرار می گیرد.
این مقام مسئول با بیان اینکه تسهیلات مذکور در احداث طرح های سردخانه، گلخانه، پرواربندی گوساله و تجهیز و برق رسانی به چاه های کشاورزی استفاده شده، افزود: با اعتبارات پرداخت شده توسط بانک کشاورزی به عنوان بانک عامل ۶ واحد تولیدی با اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم ۲۰ نفر در حال احداث و راه اندازی است.

 

تولید اقتصادی با کشت های گلخانه ای