مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس:

نمایشگاه های بین المللی فارس روی آنتن شبکه فارس/ رویکرد مدیر کل صدا و سیمای فارس؛ رویکردی حرفه ای و بر مبنای هم افزایی است

بامداد خبر: مدیر کل صدا و سیمای فارس به همراه معاونان ستادی از زیر ساخت های شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس بازدید کردند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس در حاشیه این بازدید گفت: دراین بازدید چند ساعته زیر ساخت ها و نرم افزارهای این […]

بامداد خبر: مدیر کل صدا و سیمای فارس به همراه معاونان ستادی از زیر ساخت های شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس در حاشیه این بازدید گفت: دراین بازدید چند ساعته زیر ساخت ها و نرم افزارهای این شرکت جهت ارتباط و تعامل بیشتر با صدا و سیمای مرکز فارس مورد بررسی قرار گرفت.

مهندس فرهادی افزود: هر چند تعامل خوبی بین شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس و رسانه ملی در یکسال گذشته بوده اما با توجه به نقش سایت نمایشگاهی فارس در معرفی ظرفیت های اقتصادی استان و کشور و پیشرفت شرکت های دانش بنیان با حضور و همراهی صدا و سیما به نحو مطلوبتری می توان دستاوردهای فنی و علمی محققین، تولیدکنندگان و صنعتگران کشور را اطلاع رسانی کرد.

او با بیان اینکه نمایشگاه ها در دنیا پیشران اقتصاد هستند،ادامه داد: با معرفی آخرین دستاوردها، نو آوری های تکنولوژی و پیشرفت های دانش بنیان در حوزه های مختلف از طزیق نمایشگاه ها و حمایت و پوشش صدا و سیما، بستر سازی لازم جهت حمایت از تولید ملی، فراهم کردن شرایط برای تجاری سازی، شکل گیری تولید انبوده وبازار یابی داخلی و خارجی محقق می شود.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: در این بازدید مقرر شد رسانه ملی در حوزه های سیما، خبر و رادیو با پوشش مناسب از عناوین نمایشگاهی نقش آفرینی کنند.

مهندس فرهادی افزود: ارتباط های رادیویی با استقرار خبرنگار در طول نمایشگاه، ضبط مستندهای کوتاه و ارتباطات زنده تصویری و همچنین پوشش خبرهای نمایشگاه ها از موضوعات محوری این بازید و گفتگوی چند ساعته بود.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی ضمن تقدیر و تشکر از رویکرد حرفه ای و تعامل گرایانه مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس، بیان کرد: قطعا با رویکرد جدید و نگاه عمیق و تخصصی دکتر پهلوانیان نسبت به جایگاه و تاثیر نمایشگاه و رسانه در پویایی جامعه و اقتصاد کشور شاهد همکاری روز افزون طرفین جهت کمک به رشد و شکوفایی تولید و صنعت ملی خواهیم بود.

در این بازدید مدیر کل و معاونان صدا و سیمای مرکز فارس ضمن بیان دیدگاه ها و نظرات کارشناسی خود، آمادگی لازم جهت برنامه ریزی و اجرای توافقات و همکاری فی ما بین را اعلام کردند.