در 8 ماهه امسال

پرداخت بیش از ۱۵ هزار فقره تسهیلات به واجدین شرایط

بامداد خبر:بیش ۱۹۱ میلیارد تومان تسهیلات از محل صندوق امداد ولایت استان فارس در سرفصل های مختلف به افراد واجد شرایط در ۸ ماهه امسال پرداخت شده است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان فارس گفت: این نهاد در ۸ ماهه امسال، با همت خیران استان موفق […]

بامداد خبر:بیش ۱۹۱ میلیارد تومان تسهیلات از محل صندوق امداد ولایت استان فارس در سرفصل های مختلف به افراد واجد شرایط در ۸ ماهه امسال پرداخت شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان فارس گفت: این نهاد در ۸ ماهه امسال، با همت خیران استان موفق به پرداخت ۹۵۷ فقره تسهیلات به واجدین از طریق سپرده های ویژه شده است.
وی در ادامه افزود: رفع مشکل مسکن افراد تحت حمایت یکی از مواردی است که همواره در اولویت برنامه های امداد بوده  است و در این مقوله در ۸ ماهه امسال صندوق قرض الحسنه امداد ولایت فارس توانسته است ۳۶۴۳ فقره تسهیلات ویژه مسکن را با اعتبار ۵۶۶ میلیارد و ۷۷۵ میلیون ریال به افراد متقاضی و واجد شرایط پرداخت کند.
موصلی یاداور شد: علاوه بر موارد مذکور ۸۵۵۱ فقره تسهیلات در سرفصل حمایتی، ۱۴۴۹ فقره در سرفصل اشتغال، ۷۱۱ فقره در سرفصل آموزش کسب و کار و ۲۹۶ فقره نیز در سرفصل فرهنگی با اعتباری بیش از ۱۲۳ میلیارد تومان از محل صندوق امداد ولایت به واجدین، ارائه شده است.
مدیرکل امداد فارس در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع و در ۸ ماهه امسال تعداد ۱۵ هزار و ۶۰۷ فقره تسهیلات در سرفصل های مختلفی که اشاره شد و با اعتباری بالغ بر ۱۹۱ میلیارد تومان به افراد واجد شرایط پرداخت شده است.