۲۵ درصد تخفیف برای سامانه خرید از کتابفروشی ها

بامداد خبر:معاون فرهنگی رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، اعلام داشت: خرید غیرحضوری در سامانه خرید از کتابفروشی ها برای اهالی و دوست داران فرهنگ مطالعه و کتابخوانی استان فارس نیز فراهم است. غلامرضا خوش اقبال با اشاره به اینکه، همۀ افرادی که دارای شماره تلفن همراه به نام خود باشند، می‌توانند […]

بامداد خبر:معاون فرهنگی رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، اعلام داشت: خرید غیرحضوری در سامانه خرید از کتابفروشی ها برای اهالی و دوست داران فرهنگ مطالعه و کتابخوانی استان فارس نیز فراهم است.

غلامرضا خوش اقبال با اشاره به اینکه، همۀ افرادی که دارای شماره تلفن همراه به نام خود باشند، می‌توانند از این سامانه کتاب به آدرس https://c.ketab.ir/products خریداری کنند، گفت: خرید کتاب صرفاً به صورت غیرحضوری امکان‌پذیر بوده و نخستین گام، عضویت در سامانه با تشکیل رخ‌نما (پروفایل) و ایجاد حساب کاربری به نام خریدار است.

معاون فرهنگی ارشاد اسلامی فارس، افزود: به هر نفر در این دوره، یک میلیون ریال یارانه تا سقف خرید ۴ میلیون ریال (معادل ۲۵ درصد قیمت) اختصاص خواهد یافت. به عبارت دیگر به ازای ۴۰۰ هزار تومان، ۳۰۰ هزار تومان پرداخت خواهد شد. و هزار تومان مابقی به عنوان یارانه خرید از سوی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت می‌گردد.

وی با بیان اینکه خرید بیش از چهار میلیون ریال در سامانه بلامانع است و مشمول یارانه نمی شود، اظهار داشت: در این مسیر یارانۀ ارسال به آن تعلق می‌گیرد و خریدار برای دریافت هر بستۀ پستی از هر کتابفروشی صرفاً ۸ هزار تومان در سبد خرید پرداخت خواهد کرد و الباقی مبلغ به‌عنوان یارانۀ ارسال از سوی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت می‌شود.

این معاون فرهنگی ادامه داد: هر خریدار می تواند از هر عنوان کتاب حداکثر دو نسخه سفارش دهد و افزودن کتاب به سبد خرید صرفاً به معنی انتخاب موقت کتاب است و تا زمانی که مبلغ سفارش پرداخت نشود، فرآیند خرید تکمیل نخواهد شد. همچنین در صورت تکمیل نشدن فرایند خرید به محض خروج از صفحۀ (پنل) کاربری کتاب‌ها از سبد خرید حذف خواهد شد.

خوش اقبال در پایان با اشاره به اینکه حداقل مبلغ خرید از یک کتابفروشی ۳۰۰ هزار ریال است، خاطرنشان ساخت: در صورت مغایرت سفارش با کتاب دریافتی یا معیوب بودن کتاب، خریدار می‌تواند تا هفت روز پس از دریافت مرسوله برای مرجوع کردن در صفحۀ (پنل) کاربری خود گزینه «گزارش خرابی» را فعال نموده و با ذکر اشکالات و ارسال مستندات موضوع را از مرکز پشتیبانی پیگیری نماید.