شهردار منطقه هفت:

اجرای عملیات احداث پارک محله ای واقع در احمدآباد صغاد و بولوار اتحاد

بامداد خبر:شهردار منطقه هفت گفت: به منظور افزایش سرانه فضای سبز و همچنین ایجاد فضای مناسب برای شهروندان جهت استفاده در زمان اوقات فراغت شهرداری منطقه هفت و بهسازی فضاهای سبز احداث ۲ پارک محله ای در سطح منطقه هفت در دستور کار قرار گرفت. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،اکبری افزود: در برخی […]

بامداد خبر:شهردار منطقه هفت گفت: به منظور افزایش سرانه فضای سبز و همچنین ایجاد فضای مناسب برای شهروندان جهت استفاده در زمان اوقات فراغت شهرداری منطقه هفت و بهسازی فضاهای سبز احداث ۲ پارک محله ای در سطح منطقه هفت در دستور کار قرار گرفت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،اکبری افزود: در برخی از محلات سطح منطقه هفت به دلیل بافت روستایی از قدیم فضاهای سبز مناسبی وجود ندارد و به همین منظور همواره تلاش داریم تا بتوانیم از فضاهای موجود در ایجاد پارک و درختکاری نهایت استفاده داشته باشیم.
اکبری گفت: به منظور ایجاد فضای مناسب و زیباسازی محلات و ایجاد مکانی جهت گذراندن اوقات فراغت شهروندان، پارک محله ای واقع در احمد آباد صغاد به مساحت یک هزار و ۷۰۰ متر مربع و با ایجاد پیاده راه، نصب نیمکت، روشنایی، ایجاد آبنما، زمین فوتسال، نصب وسائل ورزشی و نقاشی دیواری بر روی جداره ها در حال احداث است.
وی تصریح کرد: در بولوار اتحاد روبروی کلانتری ۲۵ شریف آباد نیز پارک محله ای به متراژ ۱ هزار و ۵۰۰ متر مربع با ایجاد سکوی نشستن، پیاده راه، ایجاد روشنایی، نصب نیمکت و … به منظور رفاه حال شهروندان در حال احداث است.
شهردار منطقه هفت ادامه داد: ایجاد فضای سبز و ایجاد پارک در سطح شهر از وظایف شهرداری است و بعد از احداث نیز حفظ و نگداری از پارک نیز توسط شهرداری انجام می گیرد اما شهروندان نیز در این امر نقش بسیار مهمی دارند و باید به منظور زیبا نگهداشتن پارکها در حفظ و نگهداری آن همکاری داشته باشند.
اکبری افزود : بنا به درخواست شهروندان و با توجه به وجود دادگاه قضایی در بولوار شیرودی و همچنین کلانتری ۲۵ شریف آباد در بولوار اتحاد یکی از موارد ضروری وجود مکانی مناسب جهت مراجعه کنندگان است که بتوانند چند دقیقه ای را تا زمان انجام کارهای اداری استراحت کنند و با کارشناسی های انجام گرفته در این محلات عملیات احداث پارک احمدآباد و پارک مقابل کلانتری ۲۵ شریف آباد در دستور کار قرار گرفت.