بیش از یک تن و نیم  تریاک در منزل مسکونی لو رفت

بامداد خبر:فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۳ قاچاقچی حرفه‌ای و کشف یک تن و ۵۲۶ کیلو و ۷۶۰ گرم تریاک در یکی از محله‌های شیراز خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبرسردار “رهام‌بخش حبیبی” گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند افرادی قاچاقچی مقدار […]

بامداد خبر:فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۳ قاچاقچی حرفه‌ای و کشف یک تن و ۵۲۶ کیلو و ۷۶۰ گرم تریاک در یکی از محله‌های شیراز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبرسردار “رهام‌بخش حبیبی” گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند افرادی قاچاقچی مقدار زیادی تریاک را از استان‌های شرقی به شیراز انتقال و در یک منزل مسکونی دپو کرده‌اند که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران تحقیقات تخصصی خود را آغاز و پس از شناسایی منزل مسکونی سریعا ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در بازرسی از منزل مسکونی و یک دستگاه وانت نیسان که در پارکینگ پارک بود میزان یک تن و ۵۲۶ کیلو و ۷۶۰ گرم تریاک کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص ۳ نفر قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

سردار “حبیبی” با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، گفت: پلیس استان فارس در راستای مبارزه با پدیده شوم اعتیاد و قاچاق مواد مخدر با گسترش چتر اطلاعاتی، به صورت شبانه روزی تلاش و از ظرفیت‌های مردم بهره می‌گیرد و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از فعالیت سوداگران مرگ گزارش آن را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.