تصادف دو خودرو سواری ۷ مصدوم بر جای گذاشت

بامداد خبر:برخورد دو دستگاه خودرو سواری در کیان آباد موجب مصدوم شدن ۷ نفر از سرنشینان این وسایل نقلیه شد. به گزارش ، طی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۷ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز، ساعت ۲۱:۳۴ شب گذشته ۲۷ آبان […]

بامداد خبر:برخورد دو دستگاه خودرو سواری در کیان آباد موجب مصدوم شدن ۷ نفر از سرنشینان این وسایل نقلیه شد.
به گزارش ، طی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۷ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز، ساعت ۲۱:۳۴ شب گذشته ۲۷ آبان ماه خود را به محل حادثه رساندند.
درپی بروز این حادثه دو دستگاه خودروی سواری پیکان و ۲۰۶ پس از برخورد با یکدیگر، از مسیر اصلی خارج شده و در حاشیه جاده متوقف شده بودند.
۷ نفراز سرنشینان دو خودرو سواری شامل؛ خانواده چهار نفره  دو کودک، پدر و مادر جوان از خودروی پیکان و دو خانم  و یک آقا از سرنشینان خودروی پژو ۲۰۶ دچار آسیب دیدگی شده و پیش از رسیدن نیروهای آتش نشانی از داخل وسیله نقلیه خارج شده بودند.
آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، علائم هشدار دهنده را در مسیر قرار دادند و با قطع برق و نشت سوخت خودرو ها محل را ایمن کردند.
نیروهای آتش نشانی در ادامه افراد مصدوم را برای انجام معاینات پزشکی و انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند.
گفتنی است؛ این حادثه با پاک سازی کامل محل حادثه و انتقال خودروها به محل ایمن پایان یافت.
همچنین تصادف خودروی پراید با مینی بوس در ساعت ۲۲:۰۰ شب گذشته منجر به مصدومیت راننده زن ۳۵ ساله پراید در این حادثه شد. این عملیات با حضور به موقع آتش نشانان دو ایستگاه ۷ و ۹ امدادرسانی و ایمن سازی گردید.