شرکت نویان بدنبال آرمانهای بلند در حوزه معادن

جلوگیری از خام‌فروشی مواد معدنی و ایجاد اشتغال پایدار

بامداد خبر:دکترمحمد امین البرزی کارآفرین، مخترع، و فعال اقتصادی جوانی است که بر پایه تبدیل علم به ثروت و کشف خلع‌های موجود در چرخه تولید سعی در پرکردن گسست‌های تکنولوژیک و کمبودهای ساختاری در چرخه تبدیل مواد اولیه به تولیدات دارای ارزش‌افزوده برای ارائه به بازار سرمایه و تولید ثروت در جهت جلوگیری از فروش […]

بامداد خبر:دکترمحمد امین البرزی کارآفرین، مخترع، و فعال اقتصادی جوانی است که بر پایه تبدیل علم به ثروت و کشف خلع‌های موجود در چرخه تولید سعی در پرکردن گسست‌های تکنولوژیک و کمبودهای ساختاری در چرخه تبدیل مواد اولیه به تولیدات دارای ارزش‌افزوده برای ارائه به بازار سرمایه و تولید ثروت در جهت جلوگیری از فروش محصولات معدنی به شیوه خام‌فروشی را دارد . وی با تولید چرخه‌های مختلف در جهت ایجاد فراورده‌های معدنی فراوری شده و تکمیل زنجیره‌های ارزش، بر سه کلیدواژه تولید دانش فنی نوآورانه، جلوگیری از خام‌فروشی مواد معدنی و ایجاد اشتغال پایدار در حوزه معادن تأکید دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، دکتر البرزی دانش آموخته دکتری شیمی مصالح ساختمان ومالک ۴ اختراع نادر با ثبت بین الملی است. از دیگر نوآوری های دکتر البرزی در شرکت نویان ایجاد هسته علمی با میانگین فوق‌لیسانس و دکتری در جهت ایجاد ارزش اقتصادی دانش‌بنیان در حوزه فنی است. شرکت نویان که توسط این کارآفرین جوان تاسیس شده است در زمینه پژوهش و در سطح بین‌الملل حرف اول را در خلق دانش فنی می زند.
شرکت نویان دارای دو دفتر فنی و مدیریتی در معالی آباد و یک دفتر و آزمایشگاه مجهز اختصاصی در شهرک بزرگ صنعتی جهت برطرف‌کردن نیازهای آزمایشگاهی و فنی شرکت است. در طرح تحول شرکت بنا بر ارائه خدمات فنی مهندسی خاص در حوزه آب‌وخاک از طریق این آزمایشگاه به شرکت‌های نیازمند این نوع خدمات تخصصی قرار گرفته است.
شرکت نویان با سرمایه یک میلیون تومان به‌عنوان یک شرکت نوآور در زمینه تولید علم شروع به فعالیت کرده و اکنون به‌عنوان یک شرکت با گرایش فلزات گران‌بها، تصفیه آب و تولید دانش فنی فعال است.
این هلدینگ با مالکیت بیش از ده معدن در سطح کشور در استان‌های فارس، اصفهان، کرمان و خراسان و معادن فرا سرزمینی به‌عنوان یک شرکت با فعالیت بین‌المللی معدنی دارای بیش از ۸۳۰ میلیارد تومان سرمایه ثبت شده و افزایش ممتد سرمایه است.
شر کت با اخذ پروانه پژوهش، بهره‌برداری و تأسیس اکنون با دریافت گزارش کارشناسی رسمی حسابداری معتمد بورس در حال شروع به فعالیت برای ورود به بازار سرمایه و تبدیل از شرکت تعاونی به شرکت سهامی عام است.
شرکت در ۵ سال گذشته همچنان رو به پیشرفت بوده و ۶۰۰ در صد سود به سهام‌داران تعلق‌گرفته است.
فعالیت شرکت در حوزه معادن گروه ۶ با ذخایر فلزات گران‌بها از جمله طلا، پلاتینیم و مس، در ایجاد زمینه پیشرفت و تحقق سود و سرمایه بیشتر به سهام‌داران توسط شرکت برنامه‌ریزی و محقق شده است که این موضوع آینده‌ای روشن را برای سرمایه‌گذاران، سهام‌داران و شرکت رقم خواهد زد.