برگزاری مانور مدیریت بحران شهرداری منطقه هفت 

بامداد خبر:مانور مدیریت بحران با هدف مدیریت لازم و هماهنگی بین نیروها و بازدید و تست ابزار آلات و تجهیزات در مواقع بارندگی و بحران برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ، مانور مدیریت بحران با حضور غلامی معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز، بیابانی معاون خدمات شهری منطقه هفت، شمسایی […]

بامداد خبر:مانور مدیریت بحران با هدف مدیریت لازم و هماهنگی بین نیروها و بازدید و تست ابزار آلات و تجهیزات در مواقع بارندگی و بحران برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ، مانور مدیریت بحران با حضور غلامی معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز، بیابانی معاون خدمات شهری منطقه هفت، شمسایی رئیس اداره بحران شهرداری شیراز، مسوولین حراست، امور شهر و فضای سبز منطقه و کارشناسان و نیروهای خدمات شهری شهرداری منطقه هفت برگزار شد.
غلامی در این بازدید ضمن تشکر و قدردانی از زحمات شبانه روزی شهرداری منطقه هفت در مواقع بارندگی و بحران، افزود: خوشبختانه در بارندگی های که در شهر شیراز شاهد آن بودیم در سطح منطقه هفت مشکل خاصی ایجاد نشد و این نشان از مسولیت پذیری همه نیروهای منطقه می باشد.
وی ادامه داد: همه ما باید نسبت به کاری که بر عهده داریم احساس مسوولیت کنیم و در هر پست و مقامی که باشیم باید به بهترین نحو آن کار را انجام دهیم و همه ما نگهبان جان و مال شهروندان هستیم و با انجام به موقع کارها بی شک از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری خواهیم کرد.
این مقام مسوول تصریح کرد: با کوچکترین کاری که در زمان قبل از بارندگی انجام می گیرد با برداشتن یک سرشاخه و یا یک زباله و پاکسازی جداول، در زمان بارندگی های شدید چه بسا از بروز یک حادثه ناگوار جلوگیری خواهیم کرد و این همان احساس مسوولیت داشتن نسبت به کارها است که باید به آن توجه داشته باشیم.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز افزود: سرباز و نگهبانی که در مرزها نگهبانی می دهند و وظیفه حفظ و حراست از مرزها بر عهده دارد همیشه نسبت به سلاح و تفنگ که در اختیار دارد به خوبی حفاظت می کند تا در زمان لزوم بتواند از آن استفاده کند و همه ما نیز که مسوولیتی قبول کردیم سلاح ما همان ابزارآلات و ماشین آلاتی است که بر عهده ما گذاشته شده است و باید با حفظ و نگهداری آنها بتوانیم در زمان های مورد نیاز بهترین استفاده را از آنها داشته باشیم.
 وی تصریح کرد: امروز شهر شیراز یک شهر مدرن است و باید ابزار آلات و وسائل مورد نیاز نیز بروز باشد و مناطق یازده گانه باید نسبت به شرایط و بحران ها ابزارآلات و وسائل مورد نیاز در اختیار داشته باشند.
غلامی با بیان این مطلب که امیدواریم امسال شاهد بارندگی های مداوم در سطح کشور خصوصا استان فارس و شیراز باشیم، ادامه داد: امیدوارم بتوانیم با تلاش شبانه روزی و زحماتی که همه شما در مواقع بارندگی و بحران ها در سطح شهر انجام می دهید مشکلی برای شهروندان ایجاد نشود و این بارش رحمت الهی همراه با حلاوت و شیرنی برای همه باشد و شهروندان‌ به راحتی بتوانند از تماشای بارش رحمت الهی لذت ببرند.
بیابانی معاون خدمات شهری شهرداری منطقه هفت نیز در این مانور گفت: به منظور ارزیابی آمادگی و نحوه عملکرد نیروها و ماشین آلات در مواقع بحرانی، مانور آمادگی با حضور مسوولین و نیروها و پیمانکاران برگزار شد و تمامی ابزار ها و دستگاه ها اعم از ماشین آلات، اره های برقی، موتور برق، پمپ های آب و تجهیزات انفرادی و … مورد بررسی قرار گرفت.
بیابانی افزود: از ابتدای سال جاری نیز اقداماتی در خصوص لایروبی رودخانه خشک و همچنین پاکسازی جداول روباز و روبسته در سطح منطقه انجام شد و این اقدامات به صورت مداوم در طول سال توسط نیروهای اجرایی انجام می گیرد.