پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مناسبت روز جهانی اتاق عمل:

اتاق عمل؛ نبض تپنده مراکز درمانی و بیمارستان ها در حیاتی ترین لحظه های نجات بیماران

بامداد خبر:رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با انتشار پیامی، فرا رسیدن روز جهانی اتاق عمل را گرامی داشته و از تلاش های دست اندرکاران این حوزه قدردانی کرد. به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، دکتر «سید وحید حسینی» رئیس دانشگاه در این پیام با گرامیداشت فرا رسیدن روز جهانی اتاق […]

بامداد خبر:رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با انتشار پیامی، فرا رسیدن روز جهانی اتاق عمل را گرامی داشته و از تلاش های دست اندرکاران این حوزه قدردانی کرد.
به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، دکتر «سید وحید حسینی» رئیس دانشگاه در این پیام با گرامیداشت فرا رسیدن روز جهانی اتاق عمل، بر اهمیت نقش فعالان این حوزه در موفقیت اعمال جراحی و تقویت روحیه گروهی تیم های پزشکی در اتاق های عمل جراحی تاکید کرد.
در متن این پیام آمده است:
نبض تپنده مراکز درمانی و بیمارستان ها در حیاتی ترین لحظه های نجات بیماران، اتاق های عمل جراحی است که با حضور تکنولوژیست های محترم جراحی، همواره از حیاتی پویا برخوردار بوده است.
به عنوان یک پزشک جراح، در طول سال های خدمتم از نزدیک شاهد تلاش و نقش تاثیرگذار همکاران محترم اتاق عمل در پیشبرد موفق اعمال جراحی و تقویت روحیه گروهی، در حیاتی ترین لحظه های نجات بیماران بوده ام.
به پاس تلاش های دلسوزانه شما عزیزان در سلامت بیماران، فرا رسیدن چهاردهم نوامبر، روز جهانی اتاق عمل را به تمامی اساتید، کارشناسان و دانشجویان محترم این حوزه صمیمانه تبریک گفته و قدردان تلاش های حیات بخش شما عزیزان هستم.
متاسفانه طی روزهای اخیر، سوگوار درگذشت مرحوم «محمدصادق زاهدانی شیرازی» کارشناس محترم اتاق عمل بیمارستان خلیلی شدیم که به همین مناسبت، یاد و خاطره این فرزند شریف خانواده سلامت را گرامی می داریم.
از خداوند منان، موفقیت روزافزون و سلامت یکایک شما همکاران محترم مجموعه اتاق عمل را که با درآمیختن دانش حرفه ای و تلاش انسان دوستانه، همواره منادی حیات بیماران هستید، خواستارم.
دکتر سید وحید حسینی/رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز