اطفای حریق گسترده کارگاه مبل سازی

بامداد خبر:رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از حریق گسترده‌ کارگاه مبل در خیابان شهید رمضانی خبر دادو گفت: این حریق با تلاش ۵۰ آتش نشان اطفا شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،آتش پاد قانع صبح شنبه ۲۱ آبان ماه از وقوع حریق گسترده در کارگاه مبل سازی خیابان شهید رمضانی […]

بامداد خبر:رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از حریق گسترده‌ کارگاه مبل در خیابان شهید رمضانی خبر دادو گفت: این حریق با تلاش ۵۰ آتش نشان اطفا شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،آتش پاد قانع صبح شنبه ۲۱ آبان ماه از وقوع حریق گسترده در کارگاه مبل سازی خیابان شهید رمضانی خبر داد و اظهار داشت: ساعت ۶و ۲۲دقیقه صبح امروز این حریق رخ داده بود که به علت گستردگی آتش، ۵۰ آتش نشان از ده ایستگاه عملیاتی عازم محل حادثه شدند.
آتش پاد قانع با بیان اینکه آتش سوزی با سرعت عمل آتش نشانان قبل از سرایت به کارگاه ها و منازل اطراف اطفا شد، در تشریح جزئیات این حادثه گفت: این حریق در یک سوله ۱۰۰۰ متر مربعی با کاربری کارگاه مبل سازی رخ داده بودو به دلیل مملو بودن کارگاه از چوب و مبلمان به سرعت گسترش و در حال سرایت به کارگاه ام دی اف مجاور و منازل مسکونی  بود.
وی در ادامه عنوان کرد: به دلیل وجود مواد قابل اشتعال، دود و شعله زیاد در این کارگاه، مهار حریق دشوار شده بود.
این مقام مسئول افزود: به دلیل حساسیت عملیات آتش نشانان از چند جهت و با چند رشته لوله آبدهی پر فشار عملیات اطفای حریق را آغاز کردند و با آبگیری متوالی و اجرای عملیات جدا سازی و خنک کردن بعد از سه ساعت تلاش بی وقفه توانستند حریق را مهار و خاموش کنند.
رییس سازمان آتشنشانی شیراز تصریح کرد: با توجه به حجم بالای شعله‌های آتش و گستردگی حریق هنوز میزان دقیق خسارت مشخص نیست و با وجود خسارت سنگین مالی، خوشبختانه این حادثه تلفات جانی و مصدومیت نداشته است.
گفتی است با تلاش تیم های عملیاتی از سرایت آتش به منازل همجوار و کارگاه ام دی اف جلوگیری شد.
علت حادثه در دست بررسی است.
روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز