رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد؛

غلبه رنگ آبی بر نقشه کرونا در فارس

بامداد خبر:رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از افزایش شهرهای رنگ آبی در استان فارس بر اساس آخرین اعلام رنگبندی نقشه کرونا در استان فارس خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، دکتر «سید وحید حسینی» با اشاره به حذف رنگ های قرمز و نارنجی از نقشه کرونا در فارس […]

بامداد خبر:رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از افزایش شهرهای رنگ آبی در استان فارس بر اساس آخرین اعلام رنگبندی نقشه کرونا در استان فارس خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، دکتر «سید وحید حسینی» با اشاره به حذف رنگ های قرمز و نارنجی از نقشه کرونا در فارس گفت: هم اکنون ۱۷ شهر خرم بید؛ سرچهان؛ پاسارگاد؛ ارسنجان؛ خرامه؛ سروستان؛ خفر؛ استهبان؛ نی ریز؛ داراب؛ قیر و کارزین؛ خنج؛ اوز؛ زرقان؛ بیضاء؛ ممسنی و کازرون در وضعیت زرد و دیگر شهرستان های استان از جمله شیراز، در وضعیت آبی قرار دارد.
او با ابراز خرسندی از کاهش آمارهای کرونا در استان طی هفته های اخیر، اظهار کرد: با این وجود فصل سرما همواره با افزایش شیوع بیماری های تنفسی در جامعه همراه بوده و همین امر اهمیت رعایت شیوه نامه های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی را ضروری می سازد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز سالمندان، کودکان، بیماران زمینه ای و مادران باردار را از جمله گروه هایی برشمرد که می بایست نسبت به رعایت بهداشت، توجه بیشتری داشته باشند.
دریافت دزهای سوم و یادآور واکسن کرونا به ویژه در گروه های یاد شده، دیگر توصیه مسوول ارشد حوزه سلامت استان فارس بود.
دکتر حسینی از تلاش های شبانه روزی و خدمات اساتید، پزشکان و مدافعان سلامت استان برای دستیابی به وضعیت کنونی و کاهش آمارهای کرونا در فارس، قدردانی کرد.