بهره برداری از قسمت مجموعه ورزشی و فرهنگی باغ مهربانو ویژه بانوان

باغ مهربانو فرهنگسرایی بزرگ مقیاس 

بامداد خبر: مصطفی مشفقیان؛ رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در آیین افتتاح باغ مهربانو اظهار کرد: این باغ نخستین باغ مهربانو شهر شیراز است که در ابتدا بلوار شاهد در بلوار شهید چمران احداث شده که مساحتی بالغ بر ۲/۳ هکتار را دارا  بوده و مخصوص استفاده بانوان و دختران شیرازی است. به […]

بامداد خبر: مصطفی مشفقیان؛ رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در آیین افتتاح باغ مهربانو اظهار کرد: این باغ نخستین باغ مهربانو شهر شیراز است که در ابتدا بلوار شاهد در بلوار شهید چمران احداث شده که مساحتی بالغ بر ۲/۳ هکتار را دارا  بوده و مخصوص استفاده بانوان و دختران شیرازی است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، وی با بیان اینکه سعی کردیم مجموعه ای کامل از بازی های هیجانی و آرامش بخش را برای سنین مختلف در این باغ در نظر بگیریم، گفت: که شامل پینت‌بال،  ترامپولین، فضای بازی کودک،  ایکس بادی و… است.
مشفقیان بیان کرد: همچنین نگاه ما به این مکان نگاهی فرهنگی است و این مجموعه باغ را یک فرهنگسرای بزرگ مقیاس میدانیم که فضای آموزشی،  سالن آمفی تئاتر  و فضاهای مختص فرهنگسرا نیز در این باغ تعبیه شده است.
معاون شهردار شیراز اضافه کرد: بانوان میتوانند از یکم آذر ماه از هفت صبح تا نه شب حتی در روزهای تعطیل از فضای این باغ استفاده کنند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: همچنین در فضای باغ مکانی برای بانوان خودسرپرست جهت فروش کارهای دستی خود در نظر گرفته شده است.