تاجگذاری روی ماسه‌های سفید/ایران ۲ برزیل ۱

بامداد خبر: تیم‌های ملی ساحلی ایران و برزیل از ساعت ۱۹:۳۰ امشب فینال مسابقات جام بین قاره‌ای را باید برگزار می‌کردند و انگیزه هر ۲ تیم در مسابقه امشب، کسب عنوان قهرمانی و تاریخ‌سازی بود. تیم ملی روسیه با ۴ قهرمانی پرافتخارترین تیم در این تورنمنت بوده و تیم‌های ملی ایران و برزیل با ۳ […]

بامداد خبر: تیم‌های ملی ساحلی ایران و برزیل از ساعت ۱۹:۳۰ امشب فینال مسابقات جام بین قاره‌ای را باید برگزار می‌کردند و انگیزه هر ۲ تیم در مسابقه امشب، کسب عنوان قهرمانی و تاریخ‌سازی بود.

تیم ملی روسیه با ۴ قهرمانی پرافتخارترین تیم در این تورنمنت بوده و تیم‌های ملی ایران و برزیل با ۳ قهرمانی در تعقیب روس‌ها بودند و تلاش‌شان این بود بتوانند در مسابقه امشب با کسب عنوان قهرمانی، در کنار حریف نامدار اروپایی صاحب عنوان پرافتخارترین تیم مسابقات بین‌قاره‌ای شوند.

شاگردان علی نادری که رقبای خود را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته بودند و شب گذشته توانستند مقتدرانه از سد اماراتِ میزبان بگذرند و به فینال رقابت‌ها برسند، امشب نمایشی درخشان برابر برزیل داشتند و انتقام فینال جام بین قاره‌ای ۲۰۱۶ را گرفتند. درخشش محمد احمدزاده و سعید پیرامون باعث شد تا شاگردان نادری با نتیجه ۲ بر یک از سد برزیل بگذرند و شکست سال ۲۰۱۶ را تلافی کنند و به چهارمین قهرمانی‌شان در تورنمنت جام بین‌قاره‌ای برسند.