بازدید بیش از ۳ میلیون و ۶۰۳ هزار گردشگر داخلی و خارجی از اماکن تاریخی- فرهنگی فارس

بامداد خبر: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس از بازدید بیش از ۳ میلیون و ۶۰۳ هزار گردشگر داخلی و خارجی از اماکن تاریخی و فرهنگی استان فارس خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، سید مؤید محسن نژاد امروز ۲ آبان ماه ۱۴۰۱ اظهار کرد: تعداد ۳ میلیون ۶۰۳ هزار و […]

بامداد خبر: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس از بازدید بیش از ۳ میلیون و ۶۰۳ هزار گردشگر داخلی و خارجی از اماکن تاریخی و فرهنگی استان فارس خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، سید مؤید محسن نژاد امروز ۲ آبان ماه ۱۴۰۱ اظهار کرد: تعداد ۳ میلیون ۶۰۳ هزار و ۹۲۳ نفر گردشگر ایرانی و خارجی از اماکن تاریخی و فرهنگی تحت مدیریت این اداره کل در فارس در شش‌ماهه نخست سال جاری دیدن کردند.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس گفت: در ۶ ماه سال جاری تعداد ۳ میلیون و ۵۵۷ هزار و ۵۵۱ نفر گردشگری داخلی و ۴۶ هزار و ۳۷۲ نفر گردشگران خارجی از اماکن تاریخی و فرهنگی فارس بازدید داشته‌اند.
محسن نژاد افزود: مجموعه‌ تاریخی -فرهنگی حافظیه با تعداد یک‌میلیون و ۹۸ هزار و ۷۰۰ نفر بیشترین تعداد بازدیدکننده را به خود اختصاص داده است.