مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس در دیدار با مدیر کل صداوسیمای مرکز فارس:

هیچ توسعه ای بدون رسانه انجام نمی شود

“همکاری صدا وسیما و سایت نمایشکاهی فارس موجب رونق اقتصادی خواهد شد” بامداد خبر:مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس گفت: مهم ترین هدف ما در شرکت نمایشگاه های بین المللی استان فارس تحقق شعار سال و حمایت از تولید داخلی با محوریت دانش […]

“همکاری صدا وسیما و سایت نمایشکاهی فارس موجب رونق اقتصادی خواهد شد”

بامداد خبر:مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس گفت: مهم ترین هدف ما در شرکت نمایشگاه های بین المللی استان فارس تحقق شعار سال و حمایت از تولید داخلی با محوریت دانش بنیان است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، مهندس فرهادی افزود: از طریق نمایشگاه ها آخرین دستاوردهای صنعت و تولید ملی را معرفی می کنیم و تلاش بر این است که ابتدا ضمن حمایت از تولید کنندگان و رونق بازار داخلی شرایط حضور در بازارهای خارجی را هموار و فراهم کنیم .
او با بیان این که رسالت ما تقویت و تکمیل ارتباط حلقه های تولید ، توزیع و مصرف است، افزود: به طور متوسط هر هفته تا ده روز یک نمایشگاه تخصصی‌ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی با متوسط سالانه هفتاد تا هشتاد عنوان نمایشگاهی برگزار می شود .
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس ادامه داد: صنعت نمایشگاه پیشران اقتصاد و تجارت هر کشور محسوب می شود و جایگاه اقتصادی کشورهای پیشرفته از طریق همین نمایشگاه ها به دست آمده است.
مهندس فرهادی بیان کرد: قطعا این ظرفیت ها و این خدمات در حوزه نمایشگاهی زمانی تاثیر گذار است که به اطلاع مردم برسد تا بدانند چه پیشرفت هایی در حوزه های مختلف انجام شده است.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس با بیان اینکه وظیفه ذاتی رسانه اطلاع رسانی در خصوص این گونه خدمات است، افزود: با توجه به نقش و جایگاه رسانه در شکل دهی افکار عمومی می تواند حمایت رسانه ای مانند صدا و سیما بسیار تاثیر گذار باشد و اگر صدا و سیما حامی ما نباشد حق مطلب ادا نخواهد شد.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس هم در این دیدار گفت: فعالیت در حوزه نمایشگاهی یک کار سخت اقتصادی است که باید به مجموعه شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس خدا قوت می گویم.
دکتر پهلوانیان افزود: البته سختی این کار به جهت اثر گذاری که می‌تواند داشته باشد شیرین است چرا که مردم می‌توانند از طریق نمایشگاه ها از پیشرفت های اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی مطلع شوند.
او ادامه داد: هر جایی که نظام خدمتی را انجام دهد چه در بخش دولتی و چه بخش غیر دولتی وظیفه صدا وسیما است که اطلاع رسانی کند؛ صدا وسیما تریبون نظام است و ما نگاه دولتی و غیر دولتی نداریم و خدمات نهادها و سازمان های دولتی و غیر دولتی به مردم را حتما اطلاع رسانی خواهیم کرد.
مدیر کل صدا و سیما مرکز فارس بیان کرد : از این پس با انجام برنامه ریزی های مناسب نمایشگاه هایی که دارای ظرفیت های خوبی باشند از طریق صدا و سیمای مرکز فارس اطلاع رسانی خواهد شد.