فراخوان طراحی المان نوروزی ۱۴۰۲  تا ۱۰ آبان ماه تمدید شد

بامداد خبر:به دلیل استقبال هنرمندان و شهروندان شهر شیراز، فراخوان طراحی فراخوان المان نوروزی ۱۴۰۲  تا ۱۰ آبان ماه تمدید شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،  این سازمان در نظر دارد به منظور زیباسازی و آماده‌سازی سطح شهر برای نوروز ۱۴۰۲و همچنین تقویت روحیه هم افزایی و همکاری شهروندان شیراز، فراخوانی با موضوع طراحی […]

بامداد خبر:به دلیل استقبال هنرمندان و شهروندان شهر شیراز، فراخوان طراحی فراخوان المان نوروزی ۱۴۰۲  تا ۱۰ آبان ماه تمدید شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،  این سازمان در نظر دارد به منظور زیباسازی و آماده‌سازی سطح شهر برای نوروز ۱۴۰۲و همچنین تقویت روحیه هم افزایی و همکاری شهروندان شیراز، فراخوانی با موضوع طراحی المان های نوروزی را برگزار کند.
هدف از برگزاری این فراخوان تقویت سیمای بصری شهر، تقویت الگوی شهر و هنرمند و شهروند، تقویت شور و حال و هوای نوروزی در شهر شیراز و ایجاد جذابیت های بدیع و مناسبتی جهت زائرین و گردشگران در ایام نوروز ۱۴۰۲ می باشد.
در این راستا از تمامی هنرمندان و شهروندان در خواست می شود برای زیبایی هرچه بیشتر شهرمان شیراز در این فراخوان بزرگ شرکت کرده و ما را در این راه بزرگ همیاری و همکاری کنید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه فرمایید: