شهردار شیراز مطرح کرد؛

تلاش برای اعتلای ورزش همگانی در شیراز/ سرمایه‌گذاری در موضوع ورزش اهمیت زیادی دارد

بامداد خبر: شهردار کلان‌شهر شیراز گفت: باید به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، برای اعتلای این کلان‌شهر در زمینه ورزش همگانی تلاش شود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، محمدحسن‌ اسدی در اجتماع پیاده‌روی خانوادگی شهرداری شیراز که به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی در تپه نورالشهدا، ارتفاعات مجاور دروازه قرآن […]

بامداد خبر: شهردار کلان‌شهر شیراز گفت: باید به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، برای اعتلای این کلان‌شهر در زمینه ورزش همگانی تلاش شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، محمدحسن‌ اسدی در اجتماع پیاده‌روی خانوادگی شهرداری شیراز که به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی در تپه نورالشهدا، ارتفاعات مجاور دروازه قرآن برگزار شد، اظهار کرد؛ این کلان‌شهر مزین به القاب زیادی نظیر شهر فرهنگ، ادب، حافظ، سعدی و سومین حرم اهل‌بیت(ع) است.
شهردار کلان‌شهر شیراز تصریح کرد: باید به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، برای اعتلای این کلان‌شهر در زمینه ورزش همگانی تلاش شود.
به گفته او؛ شهرداری شیراز هم در قبال بسترسازی و ترغیب  کارکنان و خانواده آن‌ها به ورزش وظیفه دارد و هم در برابر همه شهروندان شیراز و بی‌شک سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش اهمیت زیادی دارد.
اسدی بر برگزاری برنامه‌های ورزشی به ویژه پیاده روی‌های خانوادگی در مناطق یازده گانه شهرداری تاکید کرد و افزود: لازم است سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی علاوه بر برنامه‌ریزی برای اجرای چنین برنامه‌هایی در سطح محلات به‌صورت مستمر، نسبت به اجرای برنامه‌های بزرگ مقیاس شهری نیز با حضور حداکثری شهروندان اقدام کند.