مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس خبر داد: 

حضور بیش از ۷۰ شرکت تولیدی لوازم خانگی در نمایشگاه بین المللی شیراز

بامداد خبر: مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: بیش از ۷۰ شرکت در نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی،صوتی تصویری شیراز حضور دارند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، مهندس فرهادی با بیان اینکه ۵۸ درصد شرکت کنندگان غیر بومی هستند،افزود: شرکت هایی از استان های فارس، بوشهر،اصفهان،آذربایجان شرقی،خراسان رضوی،تهران و…. در بیست و سومین […]

بامداد خبر: مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: بیش از ۷۰ شرکت در نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی،صوتی تصویری شیراز حضور دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، مهندس فرهادی با بیان اینکه ۵۸ درصد شرکت کنندگان غیر بومی هستند،افزود: شرکت هایی از استان های فارس، بوشهر،اصفهان،آذربایجان شرقی،خراسان رضوی،تهران و…. در بیست و سومین دوره این نمایشگاه مشارکت کردند.
او ادامه داد: شرکت های حاضر در این رویداد در حوزه لوازم خانگی شامل یخچال و فریزر، انواع اجاق گاز و فر، هود ، لباسشویی ،سینک، لوازم صوتی و تصویری ، جارو برقی، ظروف اشپزخانه و سایر اقلام ضروری زندگی فعالیت دارند.
مهندس فرهادی با بیان اینکه نمایشگاه لوازم خانگی در متراژی به مساحت ده هزار متر مربع و با حضور برندهای معتبر داخلی برگزار می شود، ادامه داد: سالن های حافظ،سرو و بهار میزبان این نمایشگاه هستند.
او گفت: در این نمایشگاه برخی از بانک ها و موسسات قرض الحسنه استان هم حضور دارند تا شهروندان در صورت خرید لوازم خانگی در همین نمایشگاه تسهیلات را در اختیارشان بگذراند.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: بازدید کنندگان از تاریخ بیست و هفتم تا سی ام مهر ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ از این عنوان نمایشگاهی می توانند بازدید کنند.
مهندس فرهادی بیان کرد: علاقه مندان برای دریافت بلیط بازدید می توانند از طریق سایت شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس به آدرس
www.farsfair.ir اقدام کنند.