قاچاقچی با ۱۹ قبضه سلاح در باغ دستگیر شد

بامداد خبر:فرمانده انتظامی استان گفت: با دستگیری یکی از اعضای باند قاچاق سلاح، ۱۹ قبضه اسلحه جنگی و شکاری و مقداری مهمات مربوطه کشف شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، سردار “رهام‌بخش حبیبی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در اجرای طرح مبارزه با سلاح‌ […]

بامداد خبر:فرمانده انتظامی استان گفت: با دستگیری یکی از اعضای باند قاچاق سلاح، ۱۹ قبضه اسلحه جنگی و شکاری و مقداری مهمات مربوطه کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، سردار “رهام‌بخش حبیبی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در اجرای طرح مبارزه با سلاح‌ و مهمات غیرمجاز در فارس، ماموران پلیس امنیت عمومی استان فارس با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند یکی از اعضای باند حرفه‌ای قاچاق سلاح تعدادی اسلحه را از استان‌های غربی خریداری و پس از ورود به شیراز در باغی شخصی در یکی از روستاهای این شهرستان دپو کرده است که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل مذکور اعزام و در بازرسی از آن باغ موفق شدند ۱۲ قبضه سلاح جنگی کلت، ۷ قبضه سلاح پنج تیر شکاری، ۲۲ تیغه خشاب کلت کمری و تعدادی فشنگ مربوطه قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه در این خصوص یکی از اعضای باند قاچاق که سلاح‌های مذکور را برای استفاده در اغتشاشات خریداری و دپو کرده بود دستگیر و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: تلاش برای دستگیری دیگر اعضای این باند به صورت ویژه در دستور کار پلیس است.

سردار “حبیبی” تصریح کرد: پلیس به طور جد با عاملان فروش سلاح غیرمجاز برخورد شدید خواهد کرد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده اینگونه موارد سریعا موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.