شهردار کلان‌شهر شیراز مطرح کرد؛

ایجاد بستر برای توسعه ورزش قهرمانی در این کلان‌شهر

بامداد خبر:شهردار شیراز با تأکید بر آمادگی شهرداری برای جذب سرمایه‌گذاران ورزشی ابراز امیدواری کرد: در آینده نزدیک‌ شاهد انعقاد قرارداد با سرمایه‌‌گذاران ورزشی در شیراز باشیم. به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر محمدحسن اسدی شهردار شیراز در دیدار با برادران گرایی قهرمانان شیرازی کشتی فرنگی اظهار کرد: به دنبال ایجاد بستری هستیم که […]

بامداد خبر:شهردار شیراز با تأکید بر آمادگی شهرداری برای جذب سرمایه‌گذاران ورزشی ابراز امیدواری کرد: در آینده نزدیک‌ شاهد انعقاد قرارداد با سرمایه‌‌گذاران ورزشی در شیراز باشیم.
به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر محمدحسن اسدی شهردار شیراز در دیدار با برادران گرایی قهرمانان شیرازی کشتی فرنگی اظهار کرد: به دنبال ایجاد بستری هستیم که ورزش قهرمانی در شیراز توسعه پیدا کند‌.
به گفته مدیر ارشد شهری شیراز؛ ایجاد زیرساخت به‌عنوان یکی از پیش‌نیازها و مولفه‌هایی است که می‌تواند ورزش قهرمانی ازجمله کشتی فرنگی را در شیراز توسعه دهد‌.
وی در این دیدار بر کمک و مشارکت شهرداری شیراز در ساخت ورزشگاه، سالن ورزشی و مراکز اقامتی برای بازی‌های قابل توجه این رشته ورزشی بحث و بررسی کرد و گفت: در جلسات آینده با سرمایه‌گذاران رشته کشتی فرنگی رایزنی خواهیم کرد.
اسدی با تأکید بر آمادگی شهرداری شیراز برای جذب سرمایه‌گذار ورزشی تصریح کرد: شهرداری آمادگی دارد در مبحث جذب سرمایه‌گذار در همه زمینه‌ها به‌ویژه گردشگری و بالاخص ورزشی کمک و مشارکت کند.
 شهردار کلان‌شهر شیراز ابراز امیدواری کرد: در آینده نزدیک‌ شاهد نتیجه کار و انعقاد قرارداد با سرمایه‌‌گذاران ورزشی در شیراز باشیم.