اجرای موفق طرح نهضت ملی مسکن همکاری همه جانبه تمامی دستگاهها را می طلبد

بامداد خبر: مدیرکل راه و شهرسازی فارس اعلام کرد: طبق قانون جهش تولید مسکن تمامی دستگاههای دولتی موظفند که وظایف خود را در قبال اجرای طرح بزرگ نهضت ملی مسکن انجام دهند و تا همکاری همه جانبه تمامی دستگاهها صورت نپذیرد این طرح به سرانجام نخواهد رسید. به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،  محمودرضا […]

بامداد خبر: مدیرکل راه و شهرسازی فارس اعلام کرد: طبق قانون جهش تولید مسکن تمامی دستگاههای دولتی موظفند که وظایف خود را در قبال اجرای طرح بزرگ نهضت ملی مسکن انجام دهند و تا همکاری همه جانبه تمامی دستگاهها صورت نپذیرد این طرح به سرانجام نخواهد رسید.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،  محمودرضا طالبان مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس گفت: ۱۴۰ هزار نفر در استان فارس واجد شرایط واگذاری مسکن در طرح نهضت ملی مسکن هستند که از این تعداد ۵۴ درصد واجدین شرایط واگذاری معادل ۷۵ هزار نفر مربوط به شهر جدید صدرا است.
وی افزود : ۲۴ درصد متقاضیان تایی نهایی شده طرح نهضت ملی در استان فارس که معادل ۳۳ هزار نفر می شوند مربوط به کسانی است که در شهرها زیر ۱۰۰ هزار نفر زندگی می کنند و در این شهرها متقاضی دریافت مسکن هستند که راه و شهرسازی فارس موظف است زمین را در این شهرها تامین و برای ساخت در اختیار بنیاد مسکن قرار دهد.
محمودرضا طالبان خاطر نشان ساخت: تاکنون زمین بیش از ۲۱ هزار واحد در شهرهای زیر ۱۰۰هزار نفر تأمین و تحویل بنیاد شده است و بنیاد مسکن عملیات اجرایی تعدادی از این واحدها را آغاز کرده است.
مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: ۲۲ درصد واجدین شرایط نیز در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر به شیراز شهر شیراز که حدوداً ۳۱ هزار نفر هستند.
دبیر شورای مسکن استان فارس اضافه کرد : راه و شهرسازی فارس تمام توان خود را برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به کار گرفته و حال نوبت دیگر دستگاهها است که برای اجرای موفق آن پای کار بیایند و وظایف خود را تمام و کمال انجام دهند.
وی اضافه کرد تاکنون بیش از ۳۴۰۰ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان توسط راه و شهرسازی فارس مهیا گردیده و عملیات اجرایی بیش از ۳۰ هزار واحد در استان آغاز شده است.