رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

هیچ دانشجویی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بازداشت نیست

بامداد خبر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اشاره به پیگیری های انجام شده برای آزادی دانشجویان بازداشت شده دانشگاه گفت: در حال حاضر هیچ دانشجویی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز بازداشت نیست و با پیگیری مسوولان دانشگاه، همه دانشجویان آزاد شده اند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، دکتر […]

بامداد خبر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اشاره به پیگیری های انجام شده برای آزادی دانشجویان بازداشت شده دانشگاه گفت: در حال حاضر هیچ دانشجویی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز بازداشت نیست و با پیگیری مسوولان دانشگاه، همه دانشجویان آزاد شده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، دکتر «سید وحید حسینی» با اعلام این خبر گفت: با ضمانت و پیگیری های انجام شده از سوی مسوولان دانشگاه و همکاری دستگاه های امنیتی و قضایی، دانشجویان بازداشت شده آزاد شدند.
او تاکید کرد: تمامی دانشجویان دانشگاه مانند عضوی از خانواده این مجموعه بوده و مسوولان دانشگاه نسبت به آنان احساس مسوولیت دارند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: مسوولان دانشگاه در طی روزهای اخیر تمام تلاش خود را به کار بستند تا فضایی امن برای دانشجویان فراهم شود و کمترین حاشیه و آسیبی برای دانشجویان به عنوان فرزندان عزیز این آب و خاک ایجاد نشود که امید است دانشجویان عزیز نیز با قانون مداری، در تحقق این رویه سهیم شوند.