‌رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز خبر داد:

تمدید مدت مهلت ارسال آثار فراخوان طراحی یادمان میدان امام حسین(ع)

بامداد خبر: با اعلام رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز، مهلت ارسال آثار فراخوان طراحی یادمان میدان امام حسین(ع) تا ۲۰ مهر ۱۴۰۱ تمدید شد. به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، روح الله مظفری رئیس سازمان گفت: به دلیل حجم گسترده آثار و استقبال شرکت‌کنندگان و به منظور امکان فراهم […]

بامداد خبر: با اعلام رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز، مهلت ارسال آثار فراخوان طراحی یادمان میدان امام حسین(ع) تا ۲۰ مهر ۱۴۰۱ تمدید شد.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، روح الله مظفری رئیس سازمان گفت: به دلیل حجم گسترده آثار و استقبال شرکت‌کنندگان و به منظور امکان فراهم کردن حضور حداکثری علاقمندان، مهلت ارسال آثار فراخوان طراحی المان میدان امام حسین(ع) تا ۲۰ مهر ماه ۱۴۰۱ تمدید شد.

روح الله مظفری رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز با بیان اینکه به منظور بهبود سیمای بصری و هویت بخشی به میادین شهر شیراز سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز فراخوان طراحی المان میدان امام حسین(ع) را برگزار نمود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز هدف از اجرای این فراخوان ملی را افزایش کیفیت منظر شهری میدان امام حسین (ع) با نگاهی نوآورانه و خلاق و همچنین هویت بخشی به میدان با ایجاد اثری فاخر و متناسب با نام میدان برشمرد و افزود: به منظور ایجاد انگیزه و ارسال آثار فاخر جوایز در نظر گرفته شده نیز در سطح کشور کم نظیر است.

بر این اساس متقاضیان می‌توانند جهت ثبت‌نام و ارسال آثار، کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه فراخوان و اخبار این فراخوان، به سایت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز به نشانی https://landscape.shiraz.ir مراجعه فرمایند.