تأکید شهردار منتخب شیراز بر تقویت ورزش‌های همگانی

بامداد خبر:شهردار منتخب شیراز با تأکید بر تلاش هرچه بیشتر در ورزش همگانی گفت: ورزش‌های همگانی سن و سال و جنسیت نمی‌‌شناسد و این حوزه باید تقویت شده و متنوع و باکیفیت برگزار شود. به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، محمدحسن اسدی در اجتماع کوهپیمایان شیرازی در تپه نورالشهدا، ایام باقیمانده صفر؛ رحلت پیامبر اکرم(ص)، […]

بامداد خبر:شهردار منتخب شیراز با تأکید بر تلاش هرچه بیشتر در ورزش همگانی گفت: ورزش‌های همگانی سن و سال و جنسیت نمی‌‌شناسد و این حوزه باید تقویت شده و متنوع و باکیفیت برگزار شود.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، محمدحسن اسدی در اجتماع کوهپیمایان شیرازی در تپه نورالشهدا، ایام باقیمانده صفر؛ رحلت پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) را تسلیت گفت.
وی به مناسبت دومین روز از هفته دفاع مقدس در این برنامه کوهپیمایی خانوادگی که توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز ترتیب یافته بود، با تبریک و تهنیت هفته دفاع مقدس یاد امام راحل معمار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای هشت سال نبرد حق علیه باطل و شهدای گمنام آرمیده در تپه نورالشهدا را گرامی‌داشت.
شهردار منتخب شیراز با تاکید بر تلاش هرچه بیشتر در ورزش همگانی خاطرنشان کرد: ورزش‌های همگانی سن و سال و جنسیت نمی‌‌شناسد و این حوزه باید تقویت شده و متنوع و باکیفیت برنامه های مرتبط برگزار شود.