بازدید رئیس بسیج رسانه استان از جشنواره اقوام ایرانی

بامداد خبر:بازدید مدیرکل امور عشایر فارس، رئیس بسیج رسانه استان و معاون آموزش و پروش عشایر به همراه تعدادی از فعالان فرهنگی از جشنواره اقوام ایرانی بازدید کردند و در خصوص کم و کیف این جشنواره تبادل نظر شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، این جشنواره با حضور هنرمندانی و گروه‌هایی از استان‌های […]

بامداد خبر:بازدید مدیرکل امور عشایر فارس، رئیس بسیج رسانه استان و معاون آموزش و پروش عشایر به همراه تعدادی از فعالان فرهنگی از جشنواره اقوام ایرانی بازدید کردند و در خصوص کم و کیف این جشنواره تبادل نظر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، این جشنواره با حضور هنرمندانی و گروه‌هایی از استان‌های فارس، خوزستان، لرستان، سیستان و بلوچستان، کردستان، آذربایجان شرقی، گلستان و خراسان جنوبی در شیراز برپا شده…….این جشنواره که از ۲۲ تیر ماه آغاز شده تا ۳۱ تیر در جوار آرامگاه حافظ شیرازی ادامه دارد، برنامه‌های متنوعی از جمله اجرای مراسم آیینی با حضور گروه‌های هنری از استان‌های یاد شده و برپایی سیاه‌چادر‌های عشایری از اقوام مختلف، برپایی غرفه‌های عرضه صنایع‌دستی و عرضه انواع سوغات و شیرینی‌ها و خوراک‌های سنتی از جمله برنامه ها و محتوای این جشنواره است. لازم به ذکر است جشنواره اقوام ایرانی با استقبال گسترده علاقه مندان و شهروندان شیرازی روبرو شده.