در آیین تکریم و معارفه شهردار منطقه دو شیراز مطرح شد:

تکریم شهروندان در اولویت است

“اجرای پروژه های عدالت محور بر اساس نیاز شهروندان/هم افزایی برای آبادانی در مناطق کم برخوردار/خدمتگزاری در پرتو ولایتمداری” بامداد خبر:آیین تکریم و معارفه شهردار منطقه دو شیراز برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، مراسم تکریم غلامرضا شهریاری و معارفه محمد تولایی شیرازی شهردار جدید منطقه دو شیراز با حضور مهدی نصیری […]

“اجرای پروژه های عدالت محور بر اساس نیاز شهروندان/هم افزایی برای آبادانی در مناطق کم برخوردار/خدمتگزاری در پرتو ولایتمداری”

بامداد خبر:آیین تکریم و معارفه شهردار منطقه دو شیراز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، مراسم تکریم غلامرضا شهریاری و معارفه محمد تولایی شیرازی شهردار جدید منطقه دو شیراز با حضور مهدی نصیری ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در منطقه دو، فرج زاده قائم مقام شهردار شیراز، یداللهی مدیرکل حراست شهرداری شیراز، طاهری معاون سیاسی امنیتی واجتماعی فرمانداری شهرستان شیراز و جمعی دیگر از مدیران در ساختمان شهرداری منطقه دو برگزار شد.

ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در شهرداری منطقه دو گفت: با قرار گرفتن در مسیر ولایت پذیری توفیقاتی را درمسیر خدمت به مردم کسب می کنیم.

مهدی نصیری افزود: با گذشت یکسال ازعمر شورای ششم، مدیریت شهری با برنامه ریزی منسجم نسبت به احصای نیازهای واقعی مردم گام برداشته و پروژه های متعددی در سطح منطقه تعریف کرده که شماری از آنها در آستانه افتتاح و بهره برداری قرار دارد.

وی با اشاره به افتتاح چند پروژه شاخص در سطح این منطقه طی چهار ماه آینده عنوان کرد: با افتتاح این پروژه ها شاهد ایجاد ارزش افزوده در مناطق کم برخوردار هستیم و به موازات آن با پاسخگویی به نیازهای مردمی، شاهد رشد رضایتمندی خواهیم بود.

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به این موضوع که ظرفیت و توانمندی های منطقه دو می تواند زمینه ساز توسعه در مناطق دیگرهم شود، خاطرنشان کرد: با برقراری ارتباط های مردمی و مشارکت شهروندان نیازهای شهری شناسایی شده و در راستای رفع آنها برنامه ریزی می کنیم.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز با آرزوی موفقیت برای تولایی شیرازی، شهردار جدید منطقه دو افزود: باید مسیر را برای پرورش مدیران جوان و توانمند در شهرداری شیراز فراهم نمایم. برنامه های شهردار جدید منطقه دو نشان از توان برنامه ریزی و برنامه محور بودن وی دارد.

در ادامه این مراسم قائم مقام شهردار شیراز با بیان اینکه در حدود ۸۵ درصد منطقه را محورهای کم برخوردار تشکیل می دهند، اظهار داشت: بیش از ۱۵ درصد از این منطقه پهناور قابلیت کسب درآمد و اجرای پروژه های بزرگ را دارد.

آرش فرج زاده خاطر نشان کرد: تعداد قابل توجهی از پروژه های مشارکتی شهرداری ‌با بخش خصوصی در منطقه دو قرار دارد که این موضوع نشان‌ از ظرفیت بالای منطقه در این بخش خواهد داشت.

سرپرست اداره کل حراست شهرداری شیراز هم در این مراسم گفت: شهرداری شیراز به سمت و سویی پیش می رود که از ظرفیت جوانان گام دوم انقلاب برخوردار شده و آنها را با رویکردی جهادی به میدان عمل دعوت می کند.

وی افزود: با توجه به فرمایشات امام خمینی (ره) که می فرمایند «جوانان محکم بایستند و با انگیزه وارد عرصه مدیریتی شوند و آینده این کشور به دست جوانان است» خطاب به شهردار جدید منطقه دو گفت: جلب رضایت مندی مردم با برنامه ریزی مدون و توجه به مبانی محرومیت زدایی باید در سر لوحه کار قرار گیرد.

غلامرضا شهریاری، شهردار پیشین منطقه دو در این مراسم با بیان اینکه بهترین سرمایه در شهرداری سرمایه انسانی است، تصریح کرد: مدیران ارشد در راستای تعالی نیروهای انسانی با آموزش های مدون گام برداشته تا شاهد خدمترسانی مطلوب به شهروندان باشیم.

وی که سکان هدایت منطقه ۳ را بدست گرفته در بخش دیگری از سخنانش با تقدیر از همراهی های شورای اسلامی شهر شیراز و به ویژه دکتر نصیری در این منطقه افزود: مدت زمان خدمتگزاری در این منطقه با حمایت های بی دریغ شهردار کلان شهر شیراز و ناظر شورا سپری شد.

وی با اشاره به این موضوع که احداث پروژه ها براساس نیازهای شهر و شهروندان در مسیر عمران و آبادانی قرار گرفتند، اظهار داشت: تعامل سازنده با معتمدین و یاوران شورا و تبدیل آن به الگویی برای مناطق و سازمان های تابعه شورا و شهرداری شیراز یکی از دستاوردهای منطقه دو در این مدت بوده است.

شهریاری در ادامه تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به مطالبات شهروندان را زمینه ساز موفقیت ارزیابی کرد و افزود: به موازات خدمت رسانی در حوزه عمرانی، همه کارکنان شهرداری باید گوش شنوایی برای درخواست ها و گلایه های مردمی داشته باشند.

در ادامه این مراسم، محمد تولایی شیرازی، سرپرست شهرداری منطقه دو ضمن قدردانی و سپاس از زحمات شهردار سابق این منطقه اظهار داشت: خدمتگزاری مردم سعادت بزرگی است و موارد مهمی نظیر قانونمداری، جلب رضایتمندی شهروندان، امانتداری و مهمتر از همه حضور بی واسطه در میان همه اقشار مردم در اولویت قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه به موارد مهمی نظیر رویکرد عدالت محوری با هدف ساماندهی محلات کمتر برخوردار اشاره کرد و بیان داشت: در پرتو هم افزایی و تعامل با دستگاه ها و نهادهای مختلف می توان رسالت خدمتگزاری به جامعه را به شکل موثرتری به پیش برد.

سرپرست شهرداری منطقه دو شیراز از تکریم شهروندان به عنوان یکی از مهم ترین اولویت های کاری یاد کرد و افزود: اجرای پروژه های جدید را با رویکرد شهروند محوری، ارایه خدمت در قلب محلات و ساماندهی مناطق کم برخوردار پیگیری می شود و از همه ظرفیت ها در این راستا بهره خواهیم برد.

تولایی شیراز از حضور سرمایه گزاران در منطقه دو شهرداری شیراز استقبال کرد و افزود: تعریف پروژه های سرمایه گذاری با ارایه تسهیلات قانونی و توجیه اقتصادی برای سرمایه گذاران در اولویت قرار می گیرد.

در پایان مراسم از زحمات غلامرضا شهریاری، شهردار پیشین منطقه دو قدردانی و محمد تولایی شیرازی به عنوان سرپرست شهرداری منطقه دو معارفه شد.