انتصاب های جدید در شهرداری شیراز/غلامرضا شهریاری شهردار منطقه ۳ شد

بامداد خبر:مهندس سید احسان اصنافی با صدور حکمی غلامرضا شهریاری را به سمت مدیر منطقه سه و محمد تولایی را به سمت سرپرست منطقه دو شهرداری شیراز منصوب کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،نظارت بر امور مالی و وصول درآمد منطقه، نظارت بر انجام امور مربوط به خدمات شهری و اهتمام در تامین […]

بامداد خبر:مهندس سید احسان اصنافی با صدور حکمی غلامرضا شهریاری را به سمت مدیر منطقه سه و محمد تولایی را به سمت سرپرست منطقه دو شهرداری شیراز منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،نظارت بر امور مالی و وصول درآمد منطقه، نظارت بر انجام امور مربوط به خدمات شهری و اهتمام در تامین نیازمندی های زیست محیطی منطقه، نظارت بر ایجاد و نگهداری فضاهای سبز و بوستان های منطقه، نظارت بر فرآیندهای صدور پروانه های ساختمانی، مجوزها، پایان کار و استعلام، نظارت بر امور اجرایی ترافیکی منطقه، نظارت بر حفظ حریم منطقه و … از جمله مواردی است که در احکام مدیر منطقه سه و سرپرست منطقه دو شهرداری شیراز بر آنها تاکید شده است.

همچنین شهردار شیراز با صدور حکمی عباداله زارعی را به سمت سرپرست اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری شیراز منصوب کرد.

مهندس اصنافی در این حکم بر مواردی همچون جلوگیری از فعالیت اماکن آلاینده و خلاف بهداشت با هماهنگی و مشارکت دیگر اداره های ذی ربط، شناسایی نقایص و مشکلات مرتبط با ایمنی طرح ها و پروژه های ارائه شده و ارائه راهکار مناسب جهت رفع مشکلات، نظارت عالی بر ساخت و سازهای محدوده مناطق جهت شناسایی افراد متخلف و … تاکید کرده است.

همچنین شهردار شیراز با صدور حکمی معصومه جعفری را به سمت مشاور شهردار در امور بانوان منصوب کرد.

مهندس اصنافی در حکم انتصاب مشاور شهردار در امور بانوان، انجام اقدامات کاربردی در جهت جلب مشارکت بانوان، اجرای سیاست‌ها و برنامه های مدون، تهیه و تدوین طرح هایی در جهت مشارکت بانوان کارمند در فعالیت اجتماعی، فرهنگی، بررسی و مطالعه در زمینه مسائل، مشکلات و نارسایی های مرتبط با امور بانوان در شهرداری و ارائه راهکارها به جهت رفع مشکلات، بررسی راهکارهای مربوط به ارتقای منزلت اجتماعی بانوان شاغل در شهرداری را از ماموریت های این حوزه برشمرده است.

شایان ذکر است پیش از این غلامرضا شهریاری شهردار منطقه دو، کریم شکوهیان شهردار منطقه سه، احمد جعفرپور مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری و محبوبه رضایی مشاور شهردار شیراز در امور بانوان بودند.