به مناسبت هفته سلامت و به‌منظور جلوگیری از شیوع بیماری دیفتری، کزاز و هپاتیت،

کارگران فضای سبز شاغل در پارک آزادی واکسینه شدند

بامداد خبر:به مناسبت هفته سلامت و به‌منظور جلوگیری از شیوع بیماری دیفتری، کزاز و هپاتیت، کارگران فضای سبز شاغل در پارک آزادی واکسینه شدند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،روح الله مظفری رئیس سازمان سیما، منظر فضای سبز شهری شهرداری شیراز گفت: از آنجایی که کارگران فضای سبز شهرداری از شریف‌ترین و زحمتکش‌ترین نیروها […]

بامداد خبر:به مناسبت هفته سلامت و به‌منظور جلوگیری از شیوع بیماری دیفتری، کزاز و هپاتیت، کارگران فضای سبز شاغل در پارک آزادی واکسینه شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،روح الله مظفری رئیس سازمان سیما، منظر فضای سبز شهری شهرداری شیراز گفت: از آنجایی که کارگران فضای سبز شهرداری از شریف‌ترین و زحمتکش‌ترین نیروها می‌باشند، ارتقا سلامت و سطح زندگی این عزیزان همواره یکی از دغدغه‌های مهم این سازمان است که در همین راستا، همزمان با فرا رسیدن هفته سلامت و به‌منظور جلوگیری از شیوع بیماری دیفتری،کزاز و هپاتیت در بین کارگران، با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان، و پیگیری واحد بهداشت و ایمنی سازمان کارگران عزیز شاغل در بوستان آزادی واکسینه شدند.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز افزود: با هماهنگی های انجام شده واکسیناسیون کارگران فضای سبز ادامه خواهد داشت.