مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز خبر داد

پاسخگویی به ۲۳۰ تماس شهروندان برای رفع خطر درختان شکسته

بامدادخبر – مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز از پاسخگویی به ۲۳۰ تماس از سوی شهروندان مبنی بر رفع خطر درخت شکسته و به زمین افتاده خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر  حمید جورکش گفت: از ساعات اولیه همکاران مرکز ۱۳۷ تماسهای شهروندان در خصوص شکستن درختان را ثبت […]

بامدادخبرمدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز از پاسخگویی به ۲۳۰ تماس از سوی شهروندان مبنی بر رفع خطر درخت شکسته و به زمین افتاده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر  حمید جورکش گفت: از ساعات اولیه همکاران مرکز ۱۳۷ تماسهای شهروندان در خصوص شکستن درختان را ثبت و برای حوزه های مرتبط جهت رفع مشکل ارسال کردند.

وی افزود: برای تسریع در انجام کار موارد فوری و خطرساز، علاوه بر ثبت در نرم افزار، این موارد از طریق پیامک هم به حوزه های مرتبط ارسال می شود.

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز اضافه کرد: با توجه به آماده کردن زیرساختها برای مواقع بحران، در هنگام وزش شدید باد و طوفان روز جمعه، کارشناسان اطلاع یابی در مرکز ۱۳۷ پاسخگویی شبانه روزی شهروندان بودند.

مرکز ۱۳۷ با پیگیری تا حصول نتیجه و رفع خطر موارد گزارش شده را پیگیری نموده تا مشکلات شهروندان در مواقع بحران به حداقل ممکن برسد.

آغاز عملیات کاشت ۷ هزار اصله درخت در پارک کوهستانی باباکوهی