پورابراهیمی:

هتل‌های ۳ ستاره از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معاف شدند

بامدادخبر–  صنعت گردشگری پس از اجرای قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده رونق می‌گیرد رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه در قانون جدید، هتل‌های ۳ ستاره از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معاف شدند، گفت: با اجرای این قانون رونق صنعت گردشگری در اقتصاد کشور محقق می‌شود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر  محمدرضا […]

بامدادخبر صنعت گردشگری پس از اجرای قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده رونق می‌گیرد رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه در قانون جدید، هتل‌های ۳ ستاره از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معاف شدند، گفت: با اجرای این قانون رونق صنعت گردشگری در اقتصاد کشور محقق می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر  محمدرضا پور ابراهیمی داورانی  درباره اینکه اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده موجب رونق کدام یک از صنایع می‌شود، گفت: در بخش گردشگری که یکی از ظرفیت‌های مهم کشور است، معافیت‌هایی در نظر گرفته شده به طور مثال پرداخت مالیات بر ارزش افزوده هتل‌های ۳ ستاره تسهیل شد و این هتل‌ها از پرداخت مالیات معاف شدند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی یکی از ظرفیت‌های جدید در قانون مالیات بر ارزش افزوده را توجه به صنعت گردشگری در داخل کشور دانست و افزود: با اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده رونق صنعت گردشگری در اقتصاد کشور محقق می‌شود، آنچه که تاکنون اجرایی نشده است. همچنین این قانون موجب جذب گردشگر خارجی نیز خواهد شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اضافه کرد: دولت موظف است ۶ ماه پس از ابلاغ این قانون، قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده را اجرایی کند که مردم نیز می‌توانند به تدریج شاهد آثار این قانون باشند

مسیر توسعه از رونق صنعتی می گذرد