شهردار شیراز با صدور پیامی روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت

بامداد خبر:پیام تبریک شهردار شیراز به‌مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، سید احسان اصنافی شهردار شیراز با صدور پیامی روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است؛ ورق‌های تقویم در انتهای اردیبهشت‌ماه، پیام‌آور بزرگداشت هنر هشتم، روز ارتباطات و روابط عمومی است. ۲۷ […]

بامداد خبر:پیام تبریک شهردار شیراز به‌مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، سید احسان اصنافی شهردار شیراز با صدور پیامی روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است؛

ورق‌های تقویم در انتهای اردیبهشت‌ماه، پیام‌آور بزرگداشت هنر هشتم، روز ارتباطات و روابط عمومی است.

۲۷ اردیبهشت ماه روزی است که هنرمندان و ایفاگرانش با علم به مسیر دشوار، سخت و متنوع آن، ‌صبورانه ثابت قدم شده اند تا با درک درست از جایگاه فاخر خود نقشی کارا و اساسی در راستای رشد حداکثری اعتماد عمومی و پاسخگویی به شهروندان شیراز، سومین حرم اهل بیت (ع) ایفا کنند.

اینجانب ضمن قدردانی از تلاش موثر و خستگی ناپذیر فعالان عرصه روابط عمومی، در مسیر پر فراز و نشیب آگاهی‌رسانی، انجام اقدامات اثرگذار و ماندگار و ارتقای جایگاه شهرداری شیراز در افکار عمومی، روز و هفته ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان این عرصه به ویژه مدیران و کارکنان حوزه ارتباطات شهرداری شیراز تبریک عرض نموده و از درگاه ایزدمنان توفیق روزافزون، سربلندی، سلامت و سعادت همگی را خواستارم.

 سید احسان
اصنافی شهردار شیراز